donderdag 7 augustus 2014

Babydekentje voor Lieke

Gisteren en vandaag ben ik bezig geweest met een babydekentje voor Lieke, het is een kraamcadeautje.
Het dekentje is gemaakt naar deze zeer duidelijke handleiding, het staat stap voor stap uitgelegd hoe je het kan maken.
De stof die ik gebruikte is een patchwork met vogels en vlinders in de kleur lichtroze, met aan de bovenkant een effen licht roze stof waar ik de naam Lieke met witte flockfolie op flockte.
Tussen de patchworkstof en de effen stof stikte ik een paspel bandje met kant tussen uit, zodat er een leuk wit randje op de effen stof komt.

Bij de action kocht ik een heerlijk super zachte lichtroze fleecedeken deze gebruikte ik voor de achterkant.
Het dekentje is afgewerkt met een witte paspel deze maakte ik zelf van biesband en koord.
Ook werd het dekentje voorzien van mijn label in de effen roze kleur.
Hoop dat baby Lieke er heerlijk onder of op zal liggen en dat de ouders er lang plezier van zullen hebben.

8 opmerkingen:

  1. Super mooi gemaakt Diane!Gaan ze zeker veel kunnen gebruiken,hé.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig dekentje. Daar zal Lieke heerlijk onder slapen - hoop ik voor de ouders in ieder geval ;-)!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is wel de bedoeling :-) en anders hebben ze in ieder geval een mooi dekentje!

      Verwijderen
  3. Prachtig gemaakt met deze hele mooi stof!
    Super leuk als je dit cadeau krijgt hoor!
    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben er zeker van dat Lieke hier heerlijk onder zal slapen! Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje, altijd leuk om te lezen!!