maandag 4 augustus 2014

Gewonnen verassings give away

Een paar weken geleden won ik BY JM een verassings give away.
Naar aanleiding van een aantal vragen zoals favoriete kleur, lievelingsdier, lievelingswoord en favoriete stijl zou er iets gemaakt worden.
Als favoriete kleur gaf ik aquablauw op, lievelingsdier een hond, lievelingswoord liefde en mijn favoriete stijl is kleurrijk.
Afgelopen zaterdag viel het pakketje in de bus.
Heel nieuwsgierig maakte ik het pakketje open was toch zo benieuwd wat het zou zijn.


Toen het deksel van het doosje open ging zag ik een heel leuk kaartje en een mooi ingepakt cadeautje, uit de tekst op het leuke kaartje kon ik op maken dat het om een kussenhoes ging.
Voorzichtig haalde ik het rode papier eraf en daar kwam de mooie kussenhoes in mijn favoriete kleur te voorschijn,.
In het midden een mooi rondje van geruite stof afgewerkt met mooi band en in het midden een heel mooi gehaakte ronde bloem in de kleuren aquablauw, roze, wit en turquoise.
De hoes is voor een kussen van 50x50 en die had ik boven op mijn hobbykamer in een stoel die nog lag te wachten op een mooi nieuw hoesje.


De achterkant van het kussen is aquablauw met een klein wit stipje en de hoes sluit met 3 kamsnaps.

Het groene kussen krijgt ook nog een aquablauwe hoes in dezelfde stijl zodat het 1 geheel word.
Het kaartje kreeg een mooi plekje op 1 van mijn memoborden tussen de andere kaartjes  hier kan ik naar kijken als ik achter mijn naaimachine zit.
By JM heb je al laten weten dat ik er super blij mee ben maar nogmaals heel erg bedankt voor dit supermooie cadeau!!


Ook won ik vorige week bij MaMarieke een give away van diverse maten labels om in kleding te naaien, ook hier ben ik blij mee want dat maakt een zelfgemaakt rokje of jurkje als cadeautje toch ook weer af!

MaMarieke nogmaals bedankt!

5 opmerkingen:

  1. Proficiat met je tof kussen en je labels.Is altijd leuk om zo'n pakketje te krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ben er heel blij mee en het staat super op mijn hobbykamer, ga zo snel mogelijk een hoes naaien voor het andere kussen zodat het 1 geheel is.

      Verwijderen
  2. Wat een leuke en mooie pakketjes heb je gewonnen.
    Dat is eens leukere post dan alle dagelijkse die door de bus vallen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooh, da's mooi! Schitterende kussenhoes zeg!! Matenlabels, goed idee.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje, altijd leuk om te lezen!!