zaterdag 16 augustus 2014

Slab en labeldoek voor Senn

Het bloggen staat nog steeds op een laag pitje maar heb de afgelopen week toch wel wat gedaan.
Zo heb ik een slab en label/knisperdoekje gemaakt voor Senn.
De kleuren die ik door kreeg waren lime, blauw en grijs dit omdat het andere cadeautje ook deze kleuren had.
 De stof bakken ingedoken en wat foto's gemaakt en door gemailt  de keus viel toen op deze combinatie.
Het zou even puzzelen worden hoe ik het zou gaan doen omdat het sterrenstofje echt een klein restje was.
Heb de stof in stroken gemaakt en aan elkaar genaaid en toen de slab en labeldoek uit geknipt, je krijgt dan een schuin effect, weer even anders dan anders.
De naam flockte ik met lime groene flock folie op zowel de labeldoek als de slab.
De slab sluit met een kamsnaps i.p.v klittenband.
Degene waar ik het voor gemaakt heb was er zeer blij mee!

Verder nog een label/knisperdoekje gemaakt voor Elin dit is ook een kraamcadeautje.
Leuk uilenstofje in combi met een roze effen stof, hier de naam in hard roze op geflocked.

Dochterlief was vorige week op vakantie en stuurde deze app vond het heel lief van haar, als je zoiets krijgt kan je dag toch niet meer stuk!

Verder ben ik nog bezig aan mijn zomerproject dit vordert aardig heb bijna alle stroken genaaid dus in mijn volgende bericht zal ik wat foto's plaatsen.

Ook het haken aan mijn 2 dekens voor de CAL gaat nog steeds lekker, ben weer redelijk bij, met de warmte had ik er echt geen puf voor om met die warme dekens te gaan zitten.
Deken 1 t/m  week 31
Deken 2 t/m week 31
Het weekend ga ik er lekker voor zitten want het weer word niet echt geweldig ( het regent hier nu al), zodat ik weer helemaal bij ben voor volgende week.


******Lieve groetjes Diane******





 

7 opmerkingen:

  1. Leuk je baby labeldoekjes!
    vooral met een naam erop is een bijzonder cadeau!
    sukses met je deken!
    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw!! Ik vind de cadeaus voor senn echt helemaal top!!! Prachtig gedaan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je bent toch nog ijverig bezig!Wat steek jij tussen die doekjes zodat het een knisperdoekje wordt?Ik wil dat ook eens maken,in de familie zijn er 4 zwangeren ....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je dekens worden echt schitterend! Hoe groot wordt het uiteindelijke exemplaar?
    Ontzettend schattige kraamcadeautjes heb je gemaakt! En wat een lieve dochter!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! Maak de dekens 2m lang zodat ze op een 1 persoonsbed kunnen. Dochter lief wil er in ieder geval 1 hebben, de ander gaat dan op een logeerbed, heb nog wel een aardig stukje te gaan :-)

      Verwijderen

Bedankt voor je berichtje, altijd leuk om te lezen!!