maandag 22 september 2014

Aankleedkussen hoezen, CAL en voetenbankje

De afgelopen dagen heb ik niet zoveel achter de naaimachine gezeten omdat mijn machientje wat kuren heeft dus moet worden nagekeken......gelukkig heb ik nog een reserve machine voor nood.
Heb 3 aankleedkussen hoezen gemaakt in blauw tinten met sterren, diegene waar ik het voor maakte heeft blauw en grijs tinten en sterren als thema op de babykamer.
De eerste 2 hebben als hoofdkleur aquablauw.

Deze 2 hebben dezelfde kleuren alleen anders verwerkt, de onderste heeft een aquablauwe sterrenstof met kleine sterren ipv grote.
Voor deze heb ik blauwe badstof gecombineerd met grijs, donkerblauw en gekleurde sterrenstof.
Het zijn allemaal stukjes die ik nog over had van eerdere projectjes of die ik als coupon gekocht heb bij onlinestoffen koop hier vaak kleinere stukjes ideaal voor dit soort projecten.

Verder heb ik nog wat gehaakt aan mijn strependeken voor de CAL, het word al heel wat maar ik haak er nog een aantal toeren bij na de laatste week want ik hou van grote dekens.
Deken 1 t/m week 37
Deken 2 t/m week 37

Bij de kringloop vond ik dit  voetenbankje voor € 3,= en kon het niet laten staan voor die prijs.
De komende dagen ga ik het opnieuw bekleden en de pootjes schilderen, dan heb ik een mooi  voetenbankje om heerlijk relaxed met de voetjes erop op de bank te zitten.
Dit word dus nog vervolgd.........

Het uilendekentje is bijna af maar daarover meer in een volgend bericht.

******Lieve groetjes Diane******




10 opmerkingen:

  1. Wat zijn je deken prachtig geworden zeg!
    Wat een werk zit daarin!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De dekens zijn nog niet klaar maar omdat je iedere week een paar toeren haakt gaat het vanzelf :-)

      Verwijderen
  2. Ik ben benieuwd hoe je het voetenbankje gaat afwerken!Overtrekken zijn ook leuk geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het stofje heb ik al uitgezocht, maar nu eerst schuren en schilderen!

      Verwijderen
  3. amai je deken is mooi geworden en die aankleedkussen mooi gedaan. En ik ben benieuwd naar het eindresultaat van je voetenbankje hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg leuk gedaan! Ik ben zooo nieuwsgierig wat je van het voetenbankje gaat maken!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje, altijd leuk om te lezen!!