vrijdag 5 september 2014

Theemuts, foto lijsten en mijn CAL

2 weken geleden kreeg ik een mailtje of ik een theemuts kon maken van delfts blauwe stof, eerder maakte ik deze al een keertje en naar aanleiding daarvan kreeg ik het mailtje.
De theemuts heb ik gemaakt voor mensen die in Canada wonen en die voor familiebezoek naar Nederland komen.
Vond het  leuk om te maken en zeker dat de theemuts naar de andere kant van de wereld gaat vind ik speciaal.
Voor de onderkant  en binnenkant een ruitjesstof afgewerkt met een kantje en rond om een blauwe paspel tussen uit gestikt deze zelf gemaakt van biesband en koord.


 Hoop dat de ontvangers er blij mee zijn en dat ze er veel plezier van hebben!

Bij de action kocht ik 2 fotolijsten om te pimpen met pip behang.
 Deze heeft inmiddels een plekje gekregen bij een vriendin in huis.
Zoon lief zijn vriendin viert dit weekend haar verjaardag en hij vond het ook wel een leuk idee zo'n gepimpte lijst, dus ook daar mee aan de gang gegaan en dit is het resultaat.
De lijst zonder foto's ziet er zo uit, gepimpt met nog wat extra roosjes.
Zo is de lijst uiteindelijk geworden, ben heel tevreden over het eindresultaat en het cadeau zal ook in de smaak vallen bij de vriendin van zoon lief.

Dan nog even een update van mijn dekens voor de CAL t/m week 35
Deken 1
Deken 2
Vandaag de nieuwe toeren gekregen dus weer lekker verder haken de komende week.

Een paar weken geleden won ik een give away bij creadiva en mocht ik een patroon naar keuze uit kiezen.
Mijn keus viel op het patroon van het uilen babydekentje  vind het zo'n schattig dekentje en ben hier inmiddels mee begonnen af en toe was het even puzzelen en proberen maar na een paar ronden te hebben gemaakt gaat het al makkelijker.
Welke kleuren het zijn geworden dat zien jullie in een volgend bericht........

******Lieve groetjes Diane******






4 opmerkingen:

  1. Leuk je theemuts zullen ze blij mee zijn!
    Leuk diee mat die foto lijstjes ,net even wat anders,
    ik heb ze ook nog liggen dus wie weet....
    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Geen lijst is hetzelfde en dat maakt het dan weer een uniek en leuk cadeau om te geven!

      Verwijderen
  2. Dat zijn mooie lijsten geworden, wat een leuk idee! En wat is die theemuts mooi, daar zullen ze zeker blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje, altijd leuk om te lezen!!