zondag 14 september 2014

Uilen dekentje up date

Zoals ik in mijn vorige bericht al schreef ben ik bezig aan een uilen dekentje.
Deed mee aan een give away bij creadiva en mocht een patroon naar keuze uitkiezen en dat werd dit leuke dekentje.
De rondjes, uiltjes en tussen stukjes zijn allemaal gehaakt en ben nu bezig met het in elkaar zetten ervan.
Iedereen die mijn blog volgt weet dat ik van kleur houd vandaar dat ik voor wat fellere kleuren heb gekozen.
Zo zien de eerste 2 rijen eruit zonder de tussenstukjes.
Het dekentje is eigenlijk 4 rondjes breed en 4 rondjes lang, vind dat een beetje te klein dus ik ga het dekentje iets groter maken.
Hoop dat ik genoeg bruine wol heb want ik heb nog 1,5 bolletje en het is nergens meer te krijgen, niet in de winkels en ook niet op internet, duimen dus maar dat het gaat lukken.
Ben er nog wel een paar dagen mee zoet want er komt ook nog een rand omheen dus word vervolgd.....

Wat een heerlijk weer hebben we de afgelopen dagen gehad, wij vinden het dan fijn om s'avonds nog even naar het strand te gaan en te wandelen en te genieten van het nazomer weer.
Heerlijk toch.......van mij mag het nog even zo blijven!!

Nog even een foto van onze 2 schatjes die heerlijk liggen te knorren op de bank, wat een leven hebben moeder en dochter toch.....daar kan ik van genieten als ik ze zo samen op de bank zie liggen en ze zich van niks of niemand wat aantrekken.
Zo dit was het weer voor nu, ben zoals gewoonlijk met veel dingen te gelijk bezig maar dat komt de volgende keer weer.

*******Lieve groetjes Diane*******

10 opmerkingen:

  1. Lijkt me een heel werk zo een deken haken,ik kan haken maar doe dat zelden.Oh die foto's van aan de zee!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wij wonen op een 15 minuten rijden van de kust dus dat is altijd even heerlijk om even heen te gaan vooral in de avond :-)

      Verwijderen
  2. Hee dat is Egmond!!
    Ik houd van Egmond, ik ging er vroeger altijd op vakantie en ben er afgelopen vakantie ook nog een dagje geweest om mijn kinderen allerlei plekjes te laten zien.
    Dat is wel genieten zo om de hoek!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ohh wat leuk dat je het herkent!!
      Het is fijn de strand, duinen en bos zo dichtbij!

      Verwijderen
  3. Lief dekentje, echt leuk met die uiltjes! En t lijkt me heerlijk om zo dicht bij de kust te wonen zeg....mooie foto's :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! En het is echt heel fijn om zo dicht bij de kust te wonen!

      Verwijderen
  4. leuk dat dekentje met die uiltjes en inderdaad we moeten genieten van de nazomer

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie theemuts in je vorige post.
    Het perfecte geschenk voor mensen uit het buitenland.

    Je deken wordt vast heel mooi, echt schattig.

    Stel dat het bruin opgeraakt en niet meer te krijgen valt,
    het geeft niet dat de vervolgkleur licht zou variëren. Sterker zelfs: het zou mooier zijn met wat schakering erin.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Red het net met de bruine kleur, om het dekentje komt nog een rand en die maak ik in een kleur die ook in de kleine rondjes voorkomt die tussen de grote blokken komen.

      Verwijderen
  6. Ik vergeet het nog: je twee honden zijn super lief.
    Wat een schatjes.

    En: prachtige zeefoto's!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje, altijd leuk om te lezen!!