dinsdag 28 oktober 2014

Armband en ketting

Afgelopen weekend ging ik boven even wat opruimen want ik zag door de bomen het bos niet meer.
Tijdens het opruimen vond ik nog een aantal mooie turquoise kralen en besloot om hier een mooie ketting en armband van te maken, dit is 1 van mijn favoriete kleuren vandaar.
Het was wel weer even wennen want ik had al een hele tijd geen armbanden of kettingen meer gemaakt, maar ben heel tevreden over het resultaat.
De kralen heb ik allemaal uitgezocht en in een mooie grote bak gedaan dus de komende tijd zal ik dit ook wel weer wat meer gaan doen want ook dit is leuk om te maken!

*******Lieve groetjes Diane*******


11 opmerkingen:

  1. Ziet er leuk uit. Ik heb ook al lang niks met kralen gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Soms is het leuk om weer eens iets te maken wat je al een tijdje niet hebt gemaakt!

      Verwijderen
  2. Oh wat leuk! Knap zeg, jij bent ook echt van alle markten thuis.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is mijn probleem ik vind te veel dingen leuk om te doen :-) vandaar dat ik altijd tijd te kort kom!

      Verwijderen
  3. Tof gemaakt.Ik heb lang geleden ook eens een paar kettingen gemaakt maar dan in een workshop.Is leuk om te doen en je hebt iets echt wat bij jou en je kleding past,hé!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je hebt weer iets wat een ander niet heeft en dat vind ik dan weer het leuke ervan!

      Verwijderen
  4. Leuk geworden je ketting en armband!

    Op zijn tijd moet je wel eens opruimen en leuk dat je dan weer dingen tegenkomt die je weer gaat gebruiken!

    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ben nog een aantal dingen tegen gekomen wat ergens onder in een kast stond dus de komende weken weer eens wat anders doen dan achter de naaimachine!

      Verwijderen
  5. Heel leuk gedaan.
    Zo zie je maar dat opruimen nut heeft. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje, altijd leuk om te lezen!!