donderdag 16 oktober 2014

Boxkleed goed aangekomen

In mijn vorige berichtje schreef ik al over een opdracht die verzonden was.
Had een paar foto's van stofjes erop gezet en gevraagd of jullie wisten wat het zou worden.
Kan jullie laten zien wat het is geworden want heb gisterenavond bericht gekregen dat het goed is aangekomen en dat het geheel naar wens is, dat is altijd even spannend omdat je de mensen vaak niet kent waar je iets voor maakt ondanks het mail contact heen en weer over stoffen en kleuren etc.
Het is een boxkleed met mooie kleuren in rood, fuchsia en licht roze achterkant.
Je kunt het boxkleed aan allebei de kanten gebruiken net wat je leuk vind, ook heb ik er strikbanden aangemaakt zodat het kleed mooi blijft liggen in de box.

Had nog een stukje stof over en daar een giraffe van gemaakt, heb in het buikje een rammelschijfje gedaan zodat het een zachte rammelaar is geworden.
Alles mooi ingepakt en verzonden in een doos want de omgeving weet nog niet dat ze een meisje krijgen en dat willen ze nog even zo houden :-)
Wens ze nog een fijne zwangerschap een goede bevalling en dat hun kleine meisje maar heerlijk mag liggen en spelen op dit kleed wat ik met veel plezier gemaakt heb voor haar!!

stoffen: online stoffen, marktplaats
patroon boxkleed : eigen ontwerp
giraffe : pinterest 

******Lieve groetjes Diane******

10 opmerkingen:

  1. Wow mooi kleed geworden. En ook zo leuk om te maken.
    Daar gaat een toekomstig klein meisje straks fijn op spelen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ongelooflijk mooi weer!!! Ik geloof zeker dat ze er blij mee zijn.
    Stik je de voor en achterkant appart door of als ze al op elkaar bevestigd zijn.
    Ik heb namelijk ook nog een boxkleed op de planning staan voor de baby zich aandiend. En wat voor vulling gebruik je?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tof gemaakt en ze gaan er veel plezier van hebben,slim gedaan met die lintjes om het vast te maken aan de box.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kleuren heeft u gebruikt voor dit boxkleed, het ziet er heel mooi en zacht uit!
    Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg mooi geworden! Rammelschijfje? Geloof niet dat ik dat al eens heb gezien, weer wat geleerd :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Diane,

    Bedankt voor het maken van ons boxkleed! Hij is echt fantastisch en ik weet heel zeker dat ons meisje er heel veel plezier aan gaat beleven. Voor een ieder die rond aan het kijken is... laat Diane je boxkleed maken :) Het contact verliep erg soepel, en Diane had al heel snel een beeld van wat wij graag wilden. Daarnaast supersnel gemaakt, heel netjes, prima levering en ook nog eens zo'n lief cadeautje... helemaal TOP gewoon !! Enorm bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel voor je lieve reactie.
      Heb het met veel plezier en liefde gemaakt!

      Verwijderen
  7. Ik wil je even laten weten dat ik je genomineerd heb voor de Sunshine Award.Meer info vind je hier:http://ikmaakhetzelfnu.blogspot.be/2014/10/nominatie.html

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje, altijd leuk om te lezen!!