zaterdag 25 oktober 2014

Meneer konijn

Het is een beetje rustig hier op mijn blogje maar dat wil niet zeggen dat ik niks gemaakt heb.
Vorige week kreeg ik mijn bestelde pakketjes van het stoffenhuis binnen, het zijn konijntjes die je kunt maken en weer terug sturen dan worden ze verkocht voor € 5,=, dit hoeft niet, de konijntjes die niet worden verkocht gaan naar een ander goed doel!
Zelf bewaar ik ze om als kraamcadeautje te geven.
Leuk om te maken en je steunt gelijk een goed doel!
Dit zijn de 2 konijntjes die ik gemaakt heb, de eerste is van een pakketje van het stoffenhuis de andere heb ik uit restjes gemaakt.
In de oortjes naaide ik een plastic zakje mee zodat je een knisper geluidje hebt.
Heb er nog een aantal uit restjes geknipt en nog een pakketje over dus die worden de komende tijd gemaakt.

Verder ontving ik het nieuwe boek zo geknipt deel 2, echt er staan weer leuke dingen in om te maken.
Het leek me leuk om mee te doen met de sew along die in januari begint dus heb ik me daarvoor opgegeven en ik heb bericht gekregen dat ik mee mag doen.
Heb er heel veel zin in en ook om te zien wat anderen ervan maken zodat je weer nieuwe ideeën opdoet.
Uit deel 1 heb ik ook diverse leuke dingen gemaakt zoals : tissueboxen, schoudertas, ritstasjes hier overwon ik mijn angst voor ritsen, ook maakte ik nog een opvouwbaar tasje voor mijn vriendin die in Thailand woont en die ik vulde met Hollandse dingen, het rugtasje maakte ik echter zonder zakje aan de voorkant.


******Lieve groetjes Diane******


Patroon meneer konijn: Inge Snuffel ism het stoffenhuis
Stof meneer konijn : stoffenhuis en eigen restjes





6 opmerkingen:

  1. Hey Diane,jouw konijntjes zijn ook super leuk geworden!Ik ga het boek Zo geknipt op de boekenbeurs in Antwerpen kopen.En ik ga er de dames van Mijn tas ontmoeten!!!Fijn weekend voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! Gefeliciteerd met het winnen van de kaartjes voor de boekenbeurs!
      Leuk dat je de dames van Mijn tas gaat ontmoeten!!
      Het boek zo geknipt is echt een aanrader!

      Verwijderen
  2. Ik ben ook vol spanning op mijn pakketje Meneer konijn aan het wachten :-) Mooie konijntjes gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig stel zeg! Leuk dat mee gaat doen met de sew along, ik ben benieuwd wat er onder je machine vandaan komt rolled :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heb zelf een aantal favorieten in het boek staan dus ben benieuwd wanneer die aan bod komen!

      Verwijderen

Bedankt voor je berichtje, altijd leuk om te lezen!!