maandag 6 oktober 2014

Theemuts XL

Weer even tijd voor een blogberichtje, de afgelopen dagen kwam het er gewoon niet van om een bericht te plaatsen.
Kreeg de vraag van een vriendin of ik een grote theepot theemuts kon maken want zij heeft een wat grotere theepot, de theemutsen die ik hier en hier maakte daar paste haar theepot niet onder.
Heb het bestaande patroon vergroot en deze gemaakt met dit resultaat.
Het stofje had ik een hele tijd geleden een keer gekocht op de markt voor €1,50 dus dat was een koopje en weer een lapje minder in mijn stofbakken.
Mijn vriendin is heel tevreden met het resultaat en de pot staat mooi te pronken in haar keuken.



Nog een paar kleine kraamcadeautjes gemaakt altijd handig om in huis te hebben als er in de buurt een kindje word geboren.
 Vrijdag kreeg ik een paar nieuwe stofjes binnen, voor het eerst besteld bij rijs textiles een leuke stoffen webwinkel met heel veel keus, had het donderdag besteld en de volgende dag in huis.
Bestelde 3 stofjes van soft cactus die ik gewoon heel mooi vind wat ik er van ga maken dat weet ik nog niet, ook nog 3 andere bloemen stofjes.
Ze liggen nu in de stofbakken te wachten tot het geschikte project zich aan dient.

Mijn project aan het voetenbankje heeft de afgelopen week stil gelegen dus even kijken of ik er de komende week tijd voor heb..........zaten er toch maar meer uren in een dag.

******Lieve groetjes Diane ******

14 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige theepot warmer heb je gemaakt. Leuk met dat theelabeltje eraan.
    Je girafjes zijn ook leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je, de theelabels heb ik op marktplaats gekocht in diverse kleuren.

      Verwijderen
  2. Die giraffen zijn leuk en je theemuts is schattig!De stofjes van Soft Cactus zijn aangenaam om mee te werken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi he die stofjes van soft cactus! Wil ze ook graag bestellen maar eerst ff ruimte maken in mijn kast haha ;) Die theemuts is erg leuk geworden! En dat met n stofje van 1,50...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mijn stofbakken puilen uit, maar ik vond deze stofjes zo mooi dat ik overstag ben gegaan :-)

      Verwijderen
  4. die stofjes zijn leuk! ik had ook al gezien dat soft cactus daar goedkoper is dan waar ik het gekocht heb. Maar ik heb even een stofjesstop :) Leuke theemuts ook

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi hoor die theemuts en de knuffels zijn ook heel leuk en hele mooie stofjes dat je hebt gekocht

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat maak je toch prachtige theemutsen! Dat labeltje eraan is ook schattig. Mooie stofjes ook weer, ik ben benieuwd waar je ze voor gaat gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel, ze zijn ook heel leuk om te maken, labeltjes gekocht op marktplaats.
      De stofjes mogen nog even in de stofbak liggen want ik heb er nog geen bestemming voor.

      Verwijderen
  7. De theemuts is bijzonder frivool!
    Ze zou mooi bij mijn olijfgroentafeltje passen!

    Superleuke stoffen, vooral die van de laatste foto met de roze roosjes schittert! Dat kan niets anders dan leuke dingen opleveren!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuke blog, ik vondt u via andere blogger..zal zeker volgen...groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superleuke blog! Ik kwam hier omdat ik op zoek ben naar een patroon van een theepot theemuts. Wat een mooie maak jij. Zou je me kunnen zeggen waar ik het patroon kan kopen of hoe ik er aan kan komen? Alvast bedankt. Groetjes, Wendy
    Wendy's Mhaaksels

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Wendy,
      Welkom als volger, leuk!
      Als je mij even een mail wil sturen op handmadebydianez@gmail.com dan laat ik je weten hoe je eraan kunt komen.
      Groetjes Diane

      Verwijderen

Bedankt voor je berichtje, altijd leuk om te lezen!!