zondag 30 november 2014

Mezenpotjes

Nu het weer kouder word heb ik een paar mezenpotjes gemaak.
Erg leuk om te maken gewoon van een stenen bloempotje, deze behandelen met gesso, verven, beplaken met een servet of een andere leuke afbeelding, daarna nog een paar keer aflakken zodat het tegen de weersomstandigheden kan.
Jammer genoeg hebben wij geen tuin meer, maar een aantal vrienden van ons wel.
Gisteren gingen wij op bezoek bij een dame van 82, zij heeft ook een tuin dus nam ik een mezenpotje voor haar mee dan kan ze vanuit de kamer naar buiten kijken hoe de vogeltjes langs komen.
Deed er nog een paar extra bolletjes voer bij en een potje stoofpeertjes waar ze heel blij mee was.
Fijn gevoel om iemand met iets kleins zo blij te maken.
De andere potjes moet ik nog even aflakken, 2 zijn er voor een vriendin die binnen kort jarig is en de andere is voor de oma van de vriend van dochterlief.



Heb er weer een volger bij, leuk dat je mijn blog volgt!
Als je nog mee wil doen met mijn verrassings give away en je hebt nog niet gereageerd, dit kan tot 17 december, je hoeft alleen volger te zijn of te worden en een berichtje achter te laten dat je mee wil doen.

6 opmerkingen:

  1. Wat apart zeg. Ziet er mooi uit, net alsof het zo uit de winkel komt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kwam laatst bij het opruimen sevetten tegen die ik ooit heb gekocht om indertijd een soort gelijk Moederdag cadeau mee te maken.
    Ik vroeg me toen af of het nog werd gedaan, ja dus!
    En je potjes zijn hartstikke leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is weer helemaal in sinds de action allerlei spullen hiervoor verkoopt!

      Verwijderen
  3. leuk blijven ze die mezen potjes en vooral als je mensen er blij mee kunt maken!
    leuk !
    Ik doe mee met je Give away!

    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een ontzettend leuk idee. Nog nooit eerder gezien, zelfs zonder echte vogels leuk om naar te kijken!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje, altijd leuk om te lezen!!