dinsdag 25 november 2014

Nieuw haakproject en give away!!


Heb er weer een nieuwe volger bij, leuk hoop dat je met plezier mijn blog volgt!


Nu mijn eerste deken van de CAL klaar is had ik zin om iets anders te haken dus deken nummer 2 moet maar even wachten.
Zie regelmatig mooie omslagdoeken op diverse blogs langs komen en ik dacht zal ik me daar ook eens aan wagen, zo gedacht zo gedaan.
Eerst een duidelijk patroon gezocht, deze vond ik op de blog van bij saar en mien , denk dat dit het meest gehaakte patroon is voor een omslagdoek.
Had nog een aantal bolletjes liggen van de CAL en deze gebruik ik nu voor de omslagdoek.
In het begin zat ik wat te prutsen en ging het een paar keer verkeerd maar na een aantal toeren had ik de smaak te pakken.
Iedereen zegt ook dat haken verslavend is en dat vind ik ook, het patroon gaat inmiddels vanzelf en s'avonds zit ik dan ook heerlijk op de bank te haken.
Wissel de koningsblauwe kleur af met een lichtere blauwe tint, vind het heel mooi worden.

Ook ben ik nog bezig met een pakket voor een kraamfeest, dit is bijna af maar het resultaat kan ik hier niet laten zien want mijn blog word regelmatig gelezen en dan is de verrassing eraf.
Wel kan ik laten zien welke stoffen ik heb gebruikt, dus nog even geduld.
Ben ook nog bezig met een opdracht voor Sinterklaas met onderstaande stofjes.
Het word een boxkleed, gisteren alles geknipt en vandaag de blokken aan elkaar gezet.
Het resultaat volgt als het Sinterklaas is geweest dus hier ook nog even geduld.
Al met al lekker bedrijvig, heerlijk om iets moois voor iemand anders te maken die er dan ook weer blij van word!

Dit is mijn 100ste blogbericht dus tijd voor een give away.
Wat het word is een verrassing, wat moet je ervoor doen, volger zijn of volger van mijn blog worden, in een reactie hieronder aangeven dat je mee wil doen.
Op woensdag 17 december maak ik de winnaar bekend!!!!






******Lieve groetjes Diane******












13 opmerkingen:

  1. Je maakt me wel nieuwsgierig!
    En een aardigheidje/verrassing kan ik in deze moeilijke periode wel gebruiken! (zie mijn eigen blog)

    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 100 berichten al weer!!
    Joehoe jippie!
    Ik waag graag een kansje.
    En natuurlijk ben ik ook reuzebenieuwd naar alle resultaten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik waag graag mijn kans voor zo'n mysterieus pakketje! :-) Hop naar de 200!
    mizolilie.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat knap 100 berichten! Ik laat me graag verrassen met je give-away en je blogberichten in de toekomst!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat wordt een mooie omslagdoek! Ik ben benieuwd naar wat je met die leuke stofjes aan het maken bent. Ik woon veel te ver weg om mee te doen aan de give away dus die laat ik aan me voorbij gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, wat gaaf. 100 blogberichten. Echt super leuk gefeliciteerd. Die omslagdoek is echt hartstikke mooi. Ik zou graag meedoen aan de give-away. Een verrassing is altijd leuk. Een hele fijne woensdag toegewenst.

    lieve haakgroetjes,
    Emily
    (casacreaemilia.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd! Ik doe graag mee, ben dol op verrassingen...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey Diane,

    Je bent ijverig bezig met haken en naaien!Het worden weer leuke spulletjes.
    Volger ben ik al,dus ik waag een kansje voor je give away!Ene dikke proficiat
    met je 100ste blogbericht!Doe zo verder,hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk! Ik doe graag mee aan je give away. Gefeliciteerd met je 100ste blogbericht!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt het zo vrij druk zo te zien. Allemaal verschillende en leuke projectjes.
    Ik doe graag mee met je give away.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hayhay!
    Wat gaat de tijd snel hè?!
    Leuke omslagdoek! En wat ben je met leuke projecten bezig!
    Natuurlijk doe ik graag mee met je give Away!
    Ben heeeeeel benieuwd :-)
    Liets Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Via via kwam ik op jouw blog terecht vol prachtige creaties!! De omslagdoek is werkelijk schitterend! Ik ben er ook mee bezig maar het gaat niet echt gemakkelijk ivm dat ik het met een hand moet doen (mijn andere is verlamd..) maar ik geef niet op! Het zal wat langer duren dan bij de gemiddelde maar ja. (Eventjes voor de duidelijkheid ik ben niet zielig hoor) maar ook ben ik helemaal weg van je boxkleed en de rest wat je allemaal maakt! Echt zo knap! Maar natuurlijk ool van harte met je 100ste blogberichtje! ik hoop nog veel van je te zien en waag ook graag een gokje voor de give-away!

    Lieve groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Mandy,
      Bedankt voor je leuke/lieve reactie en leuk ook dat je volger bent geworden.
      Je staat genoteerd voor de give away!

      Verwijderen

Bedankt voor je berichtje, altijd leuk om te lezen!!