dinsdag 4 november 2014

Voor Vivian

Op mijn blog onder boxkleden stond nog een kleed te koop wat ik eerder maakte omdat ik in de winter af en toe op een markt in een sporthal sta.
Kreeg altijd veel reacties op het kleed maar verkocht het jammer genoeg niet tot ik vorige week een mailtje kreeg of het nog te koop was en zo ja dat ze het graag wilde kopen.
Nu is het gelukkig toch verkocht en Vivian heeft me laten weten dat ze er erg blij mee is!
Maak nu alleen nog boxkleden in overleg want het is zonde als je ergens zoveel werk van maakt en het blijft liggen.
Het kleed ziet er een beetje rommelig uit maar het heeft ingepakt in folie gelegen zodat ik het zo mee kon nemen naar de markt. Voor dit kleed gebruikte ik ook nog een ander soort vulling die wat zachter is maar waardoor het kleed niet zo mooi strak word.
Het kleed werd in de lengte doorgestikt zodat de vulling mooi blijft zitten na het wassen.
Als bedankje deed ik er een labeldoekje bij.
Alles mooi ingepakt, dat vind ik altijd leuk om te doen en dan afwachten of de ontvanger er blij mee is.......dat is altijd spannend, ben altijd blij als ik een mailtje krijg dat het geheel naar het zin is.
Vivian hoop dat je lang plezier van het boxkleed mag hebben!

Ook nog nieuwe labels gemaakt want mijn potjes waren bijna leeg.
Heel simpel volgens deze werkwijze, dit kan alleen als je een inktjet printer hebt, met een laserprinter lukt het niet.
Mijn potjes zijn weer gevuld dus ik kan weer naar hartelust labels aan mijn creaties maken!

Verder ben ik nog bezig aan een kraampakket voor een kraamfeest in december maar daar heb ik nog even de tijd voor!


******Lieve groetjes Diane******

Patroon boxkleed : eigen ontwerp
Stoffen boxkleed : stoffen online
Labels : uitleg Grietjekarwietje

4 opmerkingen:

  1. Ik ga zo meteen eens kijken naar de uitleg ivm de labels want die heb ik nog niet.Voor de rest: je hebt dat mooi gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is een hele makkelijke uitleg en veel goedkoper dan iedere keer labels bestellen!

      Verwijderen
  2. Weer zo'n schitterend boxkleed! Die labels moet ik nog steeds een keer doen, het ziet er makkelijk uit, een inkjetprinter heb ik in huis en m'n gekochte labels - waar ik overigens zeer tevreden over ben - zijn bijna op! Ik vind het vooral leuk dat als je ze zelf maakt, dat je ze in allerlei kleuren kunt maken bijpassend of juist niet bij je project.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Kocht ze voorheen ook altijd, maar vind dit leuker omdat je het in zoveel kleuren kan maken en je kunt het lettertype ook nog afwisselen als je weer eens wat anders wil!

      Verwijderen

Bedankt voor je berichtje, altijd leuk om te lezen!!