vrijdag 12 december 2014

Cadeau gemaakt van lege flessen

In mijn vorige bericht liet ik zien dat ik een cadeau aan het maken was voor mijn vriendin van lege flessen die ik bewerkte met gesso, verf en daarna beplakte met servetten.
Gisteren was ze jarig dus nu kan ik hier laten zien hoe het uiteindelijk is geworden.
Hier staan de flessen klaar om beplakt te worden met servetten.
Zo zag het eruit toen de servetten aangebracht waren, nu alleen nog aflakken en hier en daar nog wat pimpen.
Pimpte alles nog met een kantje en een hartje, in de hoge flessen nog een paar kunstbloemen en klaar was alles.
Het geheel mooi ingepakt en in een grote tas meegenomen want ik was bang dat het door de wind niet heel in en uit de auto zou komen.
Mijn vriendin was er superblij mee en het krijgt een mooi plaatsje op de eettafel.
Kreeg veel complimenten van de visite dat het er super uit zag dus wie weet kan ik er nog een aantal gaan maken.

Ga zo de kerstspullen van zolder halen om het huis gezellig in kerstsfeer te brengen, heb er zin in :-)

******Lieve groetjes Diane******


6 opmerkingen:

  1. Heel mooi geworden je cadeau!
    wel een heel werk he?
    Maar super leuk om te doen!
    Fijn om zo je vriendin iets personelijks te geven!
    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je vriendin tevreden was.En staat de kerstboom onder tussen?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw prachtig. Ik zou daar ook heel blij mee zijn hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vond het lastig om me er iets bij voor te stellen, maar het is echt ontzettend mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, mooi! Ik verzamel nog steeds Moccona potjes, dit ga ik ook eens proberen!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje, altijd leuk om te lezen!!