woensdag 31 december 2014

Terugblik op 2014 op naar 2015!!

Net al velen blik ik terug op 2014.
Het was voor mij en mijn gezin een jaar wat gewoon voorbij is gegaan zonder allerlei vervelende zaken.
Ook op creatief gebied vond ik het een fijn jaar waarin ik het haken ontdekte en gelijk met grote projecten begon, als eerste werd een deken uit het boek haken en kleur gehaakt.
Ook gaf ik me net als heel veel anderen op voor de CAL iedere week een paar toeren haken, het eindresultaat een hele mooie deken.
Verder kreeg ik regelmatig opdrachten voor boxkleden, kraampakketten, rugtasjes, theemutsen etc, iets voor een ander maken vind ik altijd een uitdaging vaak omdat ik de mensen niet ken en alleen via de mail contact heb over hoe ze iets willen hebben.
Kraampakket Isa
Rugtasje Merith
De grootste uitdaging vond ik het opnieuw bekleden van een maxi cosi, het eindresultaat is echt super en ik heb hier dan ook heel veel reacties op gehad.
Verder nog mee gedaan met de wedstrijd van sew natural om een leuke omkeerbare shopper te naaien.
Zat bij de laatste 15 en werd uiteindelijk 8ste, de shopper gebruik ik heel veel en heb er al regelmatig reacties op gehad waar ik die leuke tas vandaan had, nou een groter compliment kun je niet krijgen.
Wat het nieuwe jaar zal brengen weet niemand, maar ik hoop regelmatig opdrachten te kunnen maken voor anderen, de eerste is alweer binnen voor het nieuwe jaar en ook nog een hele leuke maar daar kunnen jullie binnen kort over lezen.
Wens iedereen een heel goede jaarwisseling en veel liefde, geluk, gezondheid en creativiteit in 2015!!!!
******Lieve groetjes Diane******





8 opmerkingen:

  1. Voor jou ook de beste wensen voor 2015!!
    Op naar een mooi nieuw en creatief jaar!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Da's een heel mooi overzicht. Ik ben benieuwd naar je nieuwe opdracht! Een heel fijn 2015 voor jou en je gezin. Hebben jullie een leuk Oud en Nieuw gehad?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Els, we hebben een gezellige avond gehad met rondom veel vuurwerk!

      Verwijderen
  3. Ook voor jou een jaar vol gezondheid en creativiteit.Ik ben benieuwd naar jou andere leuke spullen die je nog gaat maken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel!
      Het eerst patroon voor een opdracht ligt klaar!

      Verwijderen
  4. Prachtig overzicht! Ben benieuwd naar de resultaten van je nieuwe opdracht.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje, altijd leuk om te lezen!!