woensdag 10 december 2014

Theemuts voor een oudere dame

Vorige week kreeg ik de vraag of ik een theemuts kon maken en als het kon een delftsblauwe zoals ik al eens eerder maakte.
Het was voor een oudere dame (91), haar oude theemuts was aan vervanging toe.
Vind het altijd leuk als iemand me benaderd om iets te maken en deze opdracht vond ik ook weer leuk om te doen, ook omdat ik veel heb met oudere mensen, komt ook vanuit mijn liefde voor het werk in de ouderenzorg.
Zondag was de theemuts klaar en maandag op de post gedaan, gisterenavond kreeg ik een berichtje dat het goed was aangekomen en dat de ontvangster er hartstikke blij mee is, nou mijn avond was weer goed :-)
Hoop dat de dame er nog lang plezier van zal hebben.
Deed er nog een kleinigheidje bij in de vorm van 3 waxinelichtjes waar ik een randje tape om had gedaan, niet goed te zien op de foto.
 Ben s'avond meestal beneden aan het knutselen en op dit moment gebruik ik allerlei lege flessen om te bewerken met gesso en verf om ze daarna te beplakken met servetten.
Een vriendin van ons is morgen jarig en daarvoor ben ik ook een cadeau aan het maken.
Ze is gek van dienbladen met flessen en kaarsen dus de keus was makkelijk, dienblad gekocht en 2 glazen met kaarsen erin, een leuk schattig flesje met een mooie dop, 2 lege wijnflessen en een klein koffiemelk flesje welke ik had bewaard.
Heb meerdere flessen gelijk in de gesso gezet zodat ik er voor mezelf ook een paar kan maken.
Het cadeau is inmiddels klaar maar kan ik hier nog niet laten zien want ze kijkt misschien op mijn blog en dan is de verrassing er morgen af, dus word vervolgd.......

Voor mezelf maakte ik een fles in roze kleur met een mooie nostalgische afbeelding.
Heb er weer een nieuwe volger bij, Mandy welkom op mijn blog!
Wil je nog mee doen met mijn verrassingsgive away en je hebt nog niet gereageerd dat kan nog tot 17 december!
Het enige wat je hoeft te doen is volger te zijn of te worden van mijn blog en hieronder een bericht te plaatsen dat je mee wil doen.

******Lieve groetjes Diane******



5 opmerkingen:

  1. Wat een mooie theemuts. Hoop inderdaad dat ze hier nog lang van kan genieten.
    Ben heel benieuwd naar het geen wat je als cadeautje had gemaakt.
    Die je voor jezelf hebt gemaakt is prachtig geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw mooie theemuts!ik wil wel mee doen met je verassings give away!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooie theemuts, en die fles, zo schoon.
    Ik wou dat ik dat ook kon. En doe graag mee met je give-away.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Diane,

    Die fles is leuk gemaakt.Ben benieuwd hoe je vriendin gaat reageren op haar
    cadeautje.

    Ik doe graag mee aan je give away!Kan wel iets leuks gebruiken en als ik niet win
    is een andere blij,ook goed voor mij ;-) En die theemuts heb je ook weer knap gemaakt.

    Groetjes Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat maak je weer veel moois! Op de valreep wil ik graag meedoen met je give away.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje, altijd leuk om te lezen!!