zondag 28 december 2014

Vandaag...

Is het 9 jaar geleden dat ik op deze datum een date had, het was een hele koude dag en we zijn heerlijk gaan wandelen op het strand, de zon scheen net als vandaag en eigenlijk altijd op deze datum is het koud maar zonnig.
Had een zeer moeilijke tijd achter de rug en had ook niet verwacht dat ik iemand zou leren kennen ook omdat ik nog 2 jonge kinderen had van toen 12 en 9 jaar.
Toch gebeurde het de klik was er meteen, voorafgaand aan onze date belden we al een dag of 14 met elkaar en spraken dus af na de kerstdagen omdat het voor de kinderen de eerste kerst was zonder hun vader.
De kinderen zijn vanaf dag 1 geaccepteerd door mijn man hij had er geen enkele moeite mee en ook mijn kinderen zien hem als hun vader.
Deze datum is voor ons speciaal dus op 28-12-2009 zijn wij in het huwelijk getreden.
Vandaag alweer 5 jaar geleden en het lijkt gisteren, het was een hele koude dag maar de zon scheen als of het lente was met een strakblauwe lucht.
De dagen voorafgaande aan het huwelijk had het behoorlijk gesneeuwd en we waren dan ook bang dat alles in het water zou vallen ivm de gladheid.
De dag voor ons huwelijk smolt de sneeuw en de gladheid viel gelukkig mee op onze trouwdag omdat de sneeuw bijna allemaal weg was.
We hebben een fantastische dag gehad waar iedereen van heeft genoten en waar wij als gezin met heel veel liefde op terug kijken!
Mijn trouwboeket was gemaakt van zijden bloemen zodat ik er nu nog steeds iedere dag naar kan kijken.
Vanmiddag gaan we even lekker wandelen langs het strand waar onze eerste date was en wat drinken in een gezellig tentje vlakbij het strand.

******Lieve groetjes Diane******




10 opmerkingen:

  1. Mooi verhaal, en voor mij heel herkenbaar niet de data maar wel het verhaal van de liefde.
    Ik wens je een mooie dag en heel veel geluk samen

    Lieve groet
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi! Gefeliciteerd met jullie 5 jarige huwelijk en nog heel veel gelukkige jaren samen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Diane, een beetje laat maar nog van harte. Ik hoop dat jullie genoten hebben van deze speciale dag!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje, altijd leuk om te lezen!!