woensdag 17 december 2014

Winnaar give away

Iedereen bedankt die mee heeft gedaan met mijn give away voor mijn 100ste blogbericht.
Vandaag de namen even opgeschreven van iedereen die mee wilde doen en daarna een lootje getrokken.
Wie o wie heeft de give away gewonnen..............
Nienke jij bent de gelukkige!!
Het pakketje ligt klaar voor verzending dus als je je adres even wil mailen naar handmadebydianez@gmail.com dan verstuur ik het zo snel mogelijk.

Ook wil ik graag iets sturen naar Els zij volgt mijn blog bijna vanaf het begin maar omdat zij in Australiƫ woont laat zij de give aways altijd voorbij gaan.
Els zou je je adres even willen mailen naar het mailadres wat hierboven staat want dan stuur ik jou ook een kleinigheidje op :-)

******Lieve groetjes Diane******

3 opmerkingen:

  1. Wow, dit is een berichtje dat ik twee keer moest lezen maar ja het staat er echt.....ik heb gewonnen!!! Joepie! Ik ben er nu al helemaal blij mee. Stuur je gauw even een mailtje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Diane, ik zit hier gewoon te blozen. Sorry voor de late reactie. Da's lief van je, dankjewel. Ik heb je net een email gestuurd.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje, altijd leuk om te lezen!!