vrijdag 23 januari 2015

Kleine projectjes

De afgelopen dagen niet zoveel gedaan, voelde me ziek en was heel erg verkouden, het gaat gelukkig nu weer de goede kant op voel me een stuk beter.
Toch nog een paar kleine projectjes gemaakt waar je geen uren voor achter de naaimachine hoeft te zitten.
Een setje label/knisperdoekje en slab werd gemaakt voor Gianeau, koos voor een stofje met auto's, busjes, brommers in een beige kleur.
De achterkant is van licht grijze zachte badstof en de geflockte letters zijn ook grijs.
Ook nog een label/knisperdoekje voor Jayden gemaakt, hier weer een ander stofje in combi met een effen strook en aquablauwe geflockte letters, de achterkant van aquablauwe zachte badstof.
Een collega van de dochter moet de komende week bevallen en nu hebben ze op de afdeling een mand neer gezet waar iedereen die dat wil iets in kan doen, dus kreeg ik het verzoek of ik nog iets leuks had.
Ze weten dat het een jongetje word maar de naam nog niet dus dat werd een label/knisperdoekje zonder naam en ook werd er een meneer konijn bij gedaan die ik eerder maakte en nog boven lag te wachten op een kindje.
Heb meneer konijn in het labeldoekje ingepakt alsof hij in een dekentje ligt zo kan het cadeautje mooi rechtop in de mand staan.
De komende dagen toch aan de tas van de dochter want die ligt te wachten om gemaakt te worden, maar je moet je hoofd hier toch wel even bijhouden en dat lukte niet goed de afgelopen dagen.
Ook nog bezig met wat dingen die nog afgemaakt moesten worden maar daarover meer in de volgende post.




stoffen labeldoekjes en slab :onlinestoffen
meneer konijn patroon en stof : het stoffenhuis




9 opmerkingen:

  1. Beterschap Diane! Je hebt ondanks dat je ziek was toch weer leuke dingen gemaakt. Dat worden blije baby's!! Succes met de tas voor je dochter. Hoop niet dat je een deadline hebt en dat 'ie klaar is wanneer hij klaar is. Ik ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De stof voor de tas heb ik al een tijdje geleden gekocht om er aan te beginnen maar er kwam iedere keer iets tussen door, er zit gelukkig geen deadline op!

      Verwijderen
  2. Je konijn in een dekentje:top idee!Hier nog eentje die nog altijd verkouden is.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De verkoudheid is echt hardnekkig als je denkt ik ben er vanaf dan lijkt het wel weer opnieuw te beginnen!

      Verwijderen
  3. leuk gedaan je knisperdoekjes ,ondanks je verkouden bent!
    Maar niks doen voel je je vaak zieker!
    Vit c en propollis innemen en lepel goede honing!
    het beste!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank voor de tip en inderdaad ik ben liever bezig als ik me niet zo goed voel dan dat ik in bed kruip!

      Verwijderen
  4. Bleh, niets zo vervelend als er zo tegenaan hangen....
    Ondanks je verkoudheid veel leuke kleine projecten afgerond!
    Ik moet binnenkort ook nodig aan de bak voor alle nichtjes die bijna kleintjes verwachten of net hebben gekregen.
    Ik heb hier in ieder geval volop inspiratie opgedaan!!
    Groetjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ondanks dat je in de lappenmand zat/zit toch leuke dingen gemaakt hoor! En een lach op de gezichten van de ontvangers! Ben benieuwd naar de tas.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje, altijd leuk om te lezen!!