zaterdag 10 januari 2015

Post goed aangekomen

Een paar weken geleden deed ik een verrassings give away en deze werd gewonnen door Nienke van de blog Hanneloortje , het is al even terug dat het opgestuurd is maar ik had het nog niet hier gepost.
Zelf had ik alleen een foto gemaakt toen het ingepakt was dus heb ook een foto van haar blog geleend om te laten zien wat er in het pakketje zat.
In het pakketje zat : een ritstasje, gehaakte onderzetters, leuke kinder knoopjes, gemaakte labels en enveloppen en een stukje stof, ook een leuke kerstkaart.
Nienke heeft laten weten dat ze er blij mee is.

Stuurde ook een pakketje naar Australië naar Els van de blog Naais Els, was erg benieuwd of het goed aan zou komen.
Vanmorgen las ik op haar blog dat het goed is aangekomen en dat ook dit pakketje goed in de smaak viel, hier had ik ook geen foto van gemaakt dus deze heb ik ook even van haar blog geleend.
Her pakketje bestond uit gemaakte labels en enveloppen, een paar Hollandse cadeauzakjes, gehaakte onderzetters, buttons voor haar kinderen en een pakketje om een bloemen broche te maken en een kerst/nieuwjaarskaartje (een beetje laat maar goed het had een lange reis te gaan).

Ben heel blij dat het is aangekomen ook omdat ik een pakketje naar België heb verstuurd en dat is niet aangekomen, heel jammer want het was voor iemand bedoeld die ik een oppeppertje wilde sturen omdat ze een moeilijke tijd door maakte, helaas........misschien komt het nog aan.


Gelukkig is het pakketje naar België ook nog aangekomen!!



Ga zo even verder met mijn opdracht, het is een stoeltje waar ik een andere hoes voor maak met de stofjes die in het stoeltje liggen.
De foto is niet zo helder dat komt omdat het op mijn hobbykamer niet zo heel licht is en zeker met dit donkere weer niet.

******Lieve groetjes Diane*****








7 opmerkingen:

  1. Hey Diane,jouw pakketje is toch aangekomen!!Ben er heel blij mee.Tof van je omdat te doen ook voor de anderen leuke dingen bij elkaar gezocht.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb net mijne mail na gekeken,ik heb je een mailtje gestuurd dat blijkbaar niet aangekomen is bij jou dat het pakketje aangekomen was.Nogmaals dank je wel,hé.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mailtje niet gekregen, was al van plan om een nieuw pakketje te versturen, gelukkig niet nodig!
      Goed om te lezen dat je het leuk vond!

      Verwijderen
  3. Ja, het was echt een heel leuk pakketje! Oh wauw, een stoel bekleden, heb je dat al eens eerder gedaan? Ik ben benieuwd naar het eindresultaat! Succes ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is een heel klein stoeltje hoor, maar evengoed is het nog wel een klusje wat ik niet eerder gedaan heb en waar ik geen goed patroon van heb dus zelf doen :-) en proberen!

      Verwijderen
  4. Ja, ik herken je gevoel van licht en donker. Het is inderdaad lastig foto's maken met dit weer. Straks wordt het weer beter. Ik ben benieuwd naar project stoel. Het is knap dat je het aandurft. Laat je het resultaat nog zien? Ja toch zeker. Fijn dat alle pakketjes uiteindelijk toch nog aangekomen zijn. Dat geeft maar een gerust gevoel vind ik altijd. En dan is het natuurlijk dubbelfijn als de ontvangers ze leuk vinden :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke dingen gemaakt en gekregen!
    Fijn he?
    om iemand blij te maken!
    Geniet er maar van!
    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje, altijd leuk om te lezen!!