woensdag 4 februari 2015

Februari blokken

Mijn blokken van Februari van de quilt cursus 2015 zijn af.
Had ze van de week al geknipt en gisteren en vandaag even gemaakt, ben tevreden over het resultaat.
De stoffen die ik gebruikt heb zijn dezelfde als die van de januari blokken.
Het is heel erg leuk om te maken en ook zeker om te zien wat anderen er van maken, dit kun je ook volgen via facebook
Alles over deze quilt cursus kun je hier lezen.
               
Quilt patroon : Sew Natural
Stoffen Eline Pellinkhof gekocht op marktplaats
Effen stoffen : onlinestoffen


7 opmerkingen:

  1. Mooi! Ik begrijp dat je machinaal quilt? Ik heb ook nooit geduld om het met de hand te doen hahaha. Het wordt volgens mij een erg mooie, fleurige deken. Succes nog! Liefs, Anne-Co

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel! Met de hand zie ik het ook niet zitten hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vrolijke kleurtjes gekozen,ben benieuwd naar het eindresultaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Februari is net begonnen en je blok is alweer af, dat gaat goed!! Ziet er mooi uit zeg, leuk om zo iedere keer een blok te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Probeer het aan het begin van de maand te maken dan is het maar vast klaar, het is ook heel leuk om te maken!

      Verwijderen
  5. Weer die mooie frisse kleuren, ik ben er weg van. Het lijkt me inderdaad heel leuk om samen zo'n project te maken en dan de foto's te delen. Zo kun je elkaar weer inspireren, maar ik heb zo het gevoel dat jij inspiratie genoeg hebt :-))

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje, altijd leuk om te lezen!!