maandag 23 maart 2015

19 jaar geleden

Vandaag 19 jaar geleden werd mijn mooie dochter Rianne thuis geboren, 3500 gram en 52cm lang.

Het lijkt de dag van gisteren dat dit gebeurde maar inmiddels zijn we 19 jaar verder, van een pittig klein grietje ben je nu een zelfstandige jonge vrouw die heel positief in het leven staat en heel goed weet wat ze wil.
We hebben samen veel dingen meegemaakt, leuke en verdrietige dingen zoals het overlijden van je vader toen je nog maar 9 jaar oud was.
Gelukkig konden we verder en na een tijdje leerde ik een lieve man kennen die je als zijn eigen dochter beschouwd en waar je een hele goede band mee hebt!
Samen zijn we trots op jou hoe je met je opleiding verzorgende IG bezig bent en iedere dag met veel plezier en toewijding ouderen mensen verzorgd in het verpleeghuis waar ik zelf ook mijn opleiding heb gedaan en een aantal jaren heb gewerkt.
Over 3 maanden hoop je je diploma te krijgen en dan zoeken naar een baan wat je graag wil, kleinschalig wonen met dementerende ouderen.


Gisteren hebben we het gevierd met een aantal mensen die je dierbaar zijn, het was heel erg gezellig.
Zaterdag had ik een appel en een mounchou taart gemaakt, iets wat er wel inging bij iedereen.
Verder fijn gepraat met iedereen, het was toppie.
Straks even boodschappen halen voor vanavond wat het gaat worden weet ik nog niet maar dat komt wel goed!

Ook nog even het boxkleed waar ik mee bezig ben af maken dan kan dat morgen op de post, foto's hiervan volgen nog.
  






9 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd met je grote dochter!! Liefs, Anne-Co

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ene dikke proficiat voor je dochter.De tijd gaat snel,hé!Mmm lekkere taarten.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel, ja de tijd gaat hard dat zal je zelf ook wel hebben met je kinderen!

      Verwijderen
  3. Gefeliciteerd met je dochter. Mooie post, je hebt een hele lieve brief aan je dochter geschreven, kreeg er kippevel van. Wat een schattige babyfoto!!
    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! Ze vond het zelf heel erg leuk dat ik dit gedaan had ze werd er emotioneel van, ik vond gewoon leuk om haar even in het zonnetje te zetten via deze post!

      Verwijderen
  4. Deze post heb ik gemist. Daarom een beetje laat maar niet minder gemeend: Nog van harte met je grote dochter. Erg mooi blogbericht!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje, altijd leuk om te lezen!!