maandag 9 maart 2015

Ouilt blok Maart

In mijn vorige berichtje schreef ik dat mijn naaimachine stuk was gegaan.
Zaterdag werd ik gebeld dat de machine weer klaar was, gelukkig hij doet het weer prima.
Nu sparen voor die hele mooie machine tot zolang moet deze het nog maar even volhouden maar dat gaat wel lukken!
Het quiltblok voor de maand maart van de quiltcursus  van Sew Natural lag al te wachten om gemaakt te worden dus zaterdagmiddag gelijk de machine even gepakt, nou dat ging weer lekker soepel dus ik ben helemaal blij dat hij het weer goed doet.

De blokken zijn gemaakt van dezelfde kleuren als die van de maanden Januari en Februari
Volgende maand ga ik andere kleuren gebruiken, ben benieuwd dit is ook weer heel leuk om te maken en zeker voor iedereen goed te doen.

Donderdag viel er zomaar een pakketje door mijn brievenbus, het was van Carla van de blog Ik maak het zelf nu neem eens een kijkje daar ze maakt hele leuke creatieve dingen!
Nieuwsgierig geworden werd het pakketje geopend en daar kwam een leuk tasje uit genaamd Tilly gemaakt uit het boek Mijn tas  ook zat er een leuk notieblokje in en een lief kaartje met 2 leuke wasknijpertjes.
Het kaartje krijgt straks een mooi plekje op een memobord op de hobby kamer als het daar klaar is!
De Tilly en het notitieblokje zitten in mijn handtas altijd handig, ben er heel erg blij mee.
Carla nogmaals heel erg bedankt!
Het weekend niet zo veel opgeruimd want het was zo lekker weer dus heerlijk gewandeld met mijn lief, je voelt gewoon de lente in de lucht heerlijk!
Straks even met de dochter naar de ortho en daarna winkelen even moeder en dochter tijd altijd gezellig :-)

                                        


8 opmerkingen:

  1. Gelukkig kon je naaimachine hersteld worden. Weet je al wat je volgende aankoop gaat worden? En amai je quiltblok ziet er mooi uit en zo te zien een mooi prijsje gewonnen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ben aan het sparen voor een Husqvarna Sapphire 930 echt een hele mooie machine met veel mogelijkheden :-)

      Verwijderen
  2. Fijn dat je machine het weer goed doet! Mooi quiltblok weer en wat lief van Carla, je hebt schattige dingetjes gekregen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi geworden je kleed en gelukkig doet je naamachine het weer!
    Leuke dingen heb je gehad,geniet maar lekker van alles!
    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gelukkig kon de machine gemaakt worden, hij moet het nog even volhouden tot er genoeg gespaard is!

      Verwijderen
  4. Graag gedaan,hé!Fijn dat je weer kan naaien en wij kunnen op onze beurt weer mee genieten van je creaties.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ben weer lekker bezig met een opdracht een boxkleed dus ik kan me weer uitleven op de machine :-)

      Verwijderen

Bedankt voor je berichtje, altijd leuk om te lezen!!