dinsdag 21 april 2015

Hobbykamer helemaal klaar

Het weekend heb ik de laatste hand gelegd aan mijn hobbykamer, na een paar weken van opruimen is het eindelijk klaar.
Het eerste deel had ik vorig jaar al gedaan zie hier maar nu werd de andere kant nog aangepakt, hier stond een oude kast waar eigenlijk alleen maar rommel in lag wat niet werd gebruikt.
Hup de kast eruit en er werd nog een vakkenkast gekocht met bakken, nu is mijn hele ruimte 1 gezellig geheel.

Dit is het gedeelte als je de trap op komt, als ik nu naar boven loop geniet ik dat het er zo gezellig uit ziet en ben ik blij dat ik het aangepakt heb.
De volgende foto's zijn van mijn werkplek die ik vorig jaar al gezellig maakte met al die bloemen bakken in de kast.
De laatste foto is een beetje donker is in de avond gemaakt en ik heb in deze ruimte alleen een klein raampje aan de andere kant, we willen aan deze kant eigenlijk een groter raam laten plaatsen zodat er wat meer licht binnen komt.
Ben superblij met het resultaat en zal hier dan ook met veel plezier zitten.

De komende dagen ga ik me storten op het patroon van de sew along het shirt voor appels en peren...
Maak het shirt voor de dochter want zij kan wel wat nieuwe gebruiken en zij vind het een leuk model.
De stof ligt klaar nu het patroon nog tekenen, heb haar maten opgenomen en in de tabel gezet en daar moet dan het patroon naar getekend worden, ben benieuwd heb dit nog nooit zo gedaan.
De stof is van tricot en dat heb ik nog niet zoveel genaaid omdat ik er altijd angst voor heb maar goed daar moet ik me dan maar eens over heen zetten.
Hoe het afloopt lezen jullie wel in een volgend bericht.

Geniet allemaal van het lekkere weer het is hier al heerlijk zonnig.




8 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijke hobbykamer heb je,en ik ben benieuwd naar het shirt .
    groetjes .....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Diane,dat is echt een gezellig hoekje voor jou!En dat t-shirt is makkelijk om te maken.De tricot gaat wel mee vallen hoor.Ben benieuwd naar het resultaat.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het shirt is gelukt en het viel reuze mee met naaien dankzij mijn boventransportvoetje die ik laatst gekocht heb :-)

      Verwijderen
  3. Mooi geworden zeg, een heerlijke ruimte en allemaal zo netjes! Lijkt me heerlijk om een eigen naai/hobbykamer te hebben.
    Ben benieuwd naar het shirt voor je dochter, leuke stof. Tricot is gewoon proberen, ik zet zelf altijd m'n boventransportvoet op m'n machine en een speciale tricotnaald en tricotsteek en dan maar gaan. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ben heel blij dat alles opgeruimd is en dat ik weer lekker op mijn plekje kan zitten!
      Heb laatst een boventransportvoet gekocht en inderdaad het ging heel makkelijk!

      Verwijderen
  4. Dat ziet er gezellig uit!!
    Ik zag het kussen dat je bij mijn give away ook nog voorbij komen!! Leuk hoor!
    Succes met het shirt voor je dochter!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje, altijd leuk om te lezen!!