dinsdag 14 april 2015

Quiltblok april

Heb vandaag mijn quiltblok voor de maand April afgemaakt, was hier vorige week al aan begonnen maar door een drukke week weinig tijd gehad om het af te maken dus net even heerlijk achter de naaimachine gezeten.
Het is een nieuw kwartaal dus tijd voor andere stoffen, gebruikte weer als basis 2 stoffen van Eline Pellinkhof met daarbij een oranje en aquablauwe katoen deze kleuren zitten ook in de basis stoffen.
Maakte er weer 2 omdat ik er een deken van ga maken voor het logeerbed.
Vond dit blok wel wat lastiger om te maken maar ik ben wel tevreden over het eindresultaat en daar gaat het toch om.
Ben benieuwd naar het blok voor de volgende maand, wil je ook mee doen kijk dan even op de site van Sew natural je kunt op ieder moment hier aan beginnen en het op je eigen tempo doen.

Kreeg van de week deze mooie bos tulpen, hou hiervan een beetje lente in huis.
Volgende week ga ik even een rondje langs de bollenvelden rijden eens kijken of er wat mooie foto's gemaakt kunnen worden van alles wat bloeit.


6 opmerkingen:

  1. Wat een mooie blokken en zo lekker fleurig ;o), met deze heerlijke zon zullen de tulpen wel de grond uitschieten.
    gezellig dat je me volgt ,zonnige groet van Mara

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De bollenvelden vallen nog een beetje tegen hier, vooral veel narcissen, ook mooi hoor maar ik ga voor de tulpen :-)

      Verwijderen
  2. Da's een bijzonder uitziend blok, het is weer een mooie. Wat een heerlijke grote bos lente heb je in huis, genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Blok was wat moeilijker om te maken maar wel leuk :-)
      Jammer dat ze binnen niet zolang staan maar dan heb ik weer een excuus om een mooi bosje te kopen!

      Verwijderen
  3. Mooie tulpen...is altijd leuk bloemen in huis,hé!Die quilt is tof maar totaal mijn ding niet als je begrijpt wat ik bedoel...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heb bijna altijd bloemen staan, hou vooral van tulpen in al hun mooie kleuren!
      Gelukkig hebben we allemaal andere interesses anders zou iedereen hetzelfde maken toch!
      Had dit ook nog nooit gedaan maar vind het heel erg leuk om te doen!

      Verwijderen

Bedankt voor je berichtje, altijd leuk om te lezen!!