vrijdag 15 mei 2015

Quiltblok mei

De afgelopen week niet zoveel gedaan, alleen het quiltblok voor de maand mei van de Quiltcursus van Sew Natural werd gemaakt.
Er werden weer 2 blokken gemaakt omdat ik er meer nodig heb, maak er een 1 persoons sprei van misschien moet ik er aan het einde van de cursus nog een paar bij maken maar dat zie ik tegen het einde wel.
Dit blok bestond uit driehoeken die je weer aan elkaar naaide, niet al te moeilijk en ook weer leuk om te doen.


Gebruikte voor deze blokken weer dezelfde stoffen als die van de maand april.
Ben tevreden over het resultaat en alweer benieuwd naar het volgende blok.

 

6 opmerkingen:

  1. Hier ligt het naaien,knutselen en dergelijke ook eventjes stil...maar het komt wel weer in orde.Je hebt af en toe van die weken dat het er gewoon niet van komt,hé!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad er waren andere zaken die wat tijd in beslag namen maar dat is niet erg die moeten ook gebeuren!
      Het knutselen etc is ook geen moeten soms heb ik er geen zin in en ga ik lekker wat lezen:-)

      Verwijderen
  2. Knap! Moet nog steeds aan die van mij beginnen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer zo'n leuk blok! Ik word steeds nieuwsgieriger naar het eindresultaat...

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje, altijd leuk om te lezen!!