maandag 8 juni 2015

Sorbetto top sew along

Net even het patroon voor de sew along van de sorbetto top uitgeprint en in elkaar geplakt.
Marieke van  sew natural organiseert dit, wil je ook mee doen kijk hier even hoe je het patroon kunt downloaden.

Ook staat er een tip hoe je de top kunt verlengen, heb dat zelf ook gedaan want ik draag graag een wat langer topje.
Morgen gaan we de top knippen moet dus nog even op zoek naar een geschikt stofje maar dat zal ik ongetwijfeld nog wel ergens hebben liggen in 1 van mijn stofbakken.

Ben ook nog met de jumpsuit voor mijn dochter bezig en deze schiet al aardig op, morgen hoop ik hier weer iets aan te kunnen doen zal dan wat foto's plaatsen.
Naai de jumpsuit op mijn nieuwe machine en dat gaat tot nu toe aardig, het is nog wel wennen maar ik heb er heel veel gemak van al die mogelijkheden die op de machine aanwezig zijn.





8 opmerkingen:

  1. Ik heb het patroon ook geprit, geplakt en verlengd. Stof moet ikook nog uitzoeken

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Stof zit nu in de wasmachine kon gelukkig nog wat vinden ;-)

      Verwijderen
  2. Wat een leuk model. Denk dat ik ook mee ga doen, bedankt voor de tip! Het is hier winter maar dan heb ik alvast wat voor komende zomer ;-)
    Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Daar kun je niet vroeg genoeg mee beginnen toch :-) Hier is nog niet veel te merken van de aankomende zomer jammer genoeg!
      Groetjes Diane

      Verwijderen
  3. Leuk modelletje! Met een zwangere buik is het hier niet echt een optie ;-). Succes! Liefs, Anne-Co

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel dat gaat zeker wel lukken!
      Nu is het geen optie voor je misschien volgend jaar het is een tijdloos model!
      Lieve groet Diane

      Verwijderen
  4. Leuke sew along. Ik twijfel nog of ik mee zal doen. Misschien toch gewoon doen. Stofjes genoeg, dus dat ruimt misschien wel weer een beetje op, hihi.

    Groet Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Twijfelde ook om mee te doen maar het leek me wel een leuk tussendoor projectje.
      Net wat je zegt het ruimt ook weer wat stof op ;-)

      Verwijderen

Bedankt voor je berichtje, altijd leuk om te lezen!!