maandag 14 september 2015

Gewonnen give away

Vrijdag viel er een doosje door mijn brievenbus, altijd spannend om te zien wat er in zit ook al weet je dat ongeveer wel.
Voor de zomervakantie deed ik mee met de give away van Neeltje zij heeft een leuke blog genaamd stofgoed, waar zij haar mooie creaties laat zien o.a mooie setjes lingerie, kleding etc.
Voor de give away  gaf zij een aantal leuke dingen weg dus waagde ik een kans voor de mooie katoenen stoffen en een week geleden las ik dat ik deze gewonnen had.
Het is een mooie grote lap van 2 meter en een lap van 1 meter, in de doos zat ook nog biasband, band en een paar knoopjes en een leuk kaartje deze hangt op het prikbord in mijn hobby ruimte.


Neeltje onwijs bedankt voor deze leuke give away, wat ik ervan ga maken weet ik nu nog niet maar het zal zeker iets moois worden.

De komende dagen ga ik mijn quiltblokken van de maand augustus en september maken want die liggen geknipt klaar maar door tijdgebrek nog niet kunnen maken.



3 opmerkingen:

  1. Leuke stofjes gewonnen!Ben benieuwd wat je ervan gaat maken en ook naar het resultaat van de quiltblokken.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje, altijd leuk om te lezen!!