zondag 20 september 2015

Rugtasje voor Aaliyah

Vorige week maakte ik het rugzakje uit het boek zo geknipt 2, dit project stond eigenlijk op de planning van augustus maar toen had ik geen tijd en ook geen verjaardagen.
Aaliyah werd 5 jaar een leuke gelegenheid om dit rugzakje te maken als verpakking voor de andere cadeautjes.
Vond een leuk roze uilenstofje met allerlei vrolijke andere kleuren erin, dit combineerde ik met een effen paarse stof.
Voor de binnenkant een roze stof waar alle kleuren ook weer in terug kwamen.
Om het een persoonlijk tintje te geven werd de naam erop gemaakt van een soort glitter flexfolie, ooit gekregen bij een bestelling maar weet niet meer bij welke webwinkel.
Het erin maken van de grote nestel ogen was nog wel even een gedoe want ik was de beschrijving kwijt dus maar even geprobeerd of het lukte op de manier waarvan ik dacht dat het moest, ze gingen erin maar volgens mij zitten ze nu net verkeerd om, wie let erop....
Roze koord erdoor met aan de onderkant een koordstopper, dan blijft het toch net even mooier zitten dan alleen een knoop erin.

De gekochte cadeautjes paste er mooi in, zo heb je een leuk en blijvend cadeautje te geven.
Aaliyah was er zeer blij mee en daar doe je het toch voor.
Het is een makkelijk patroon en goed te doen door de goede uitleg in het boek.


Patroon : Zo geknipt 2
Stoffen : coupons van de markt
Koord en koordstoppers : markt

10 opmerkingen:

  1. Leuk tasje en inderdaad erg leuk om zo de cadeaus te geven. Ook handig om restjes stof op te maken.

    Groeten Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk tasje! Kan me voorstellen dat Aaliyah daar blij mee is!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vooral dat haar naam er op staat vind ze geweldig :-)

      Verwijderen
    2. Kan ik me voorstellen, is niet echt een gangbare naam voor NL of wel? Zo heeft ze ook eens iets met haar eigen naam ;-)

      Verwijderen
    3. Je hoort de naam al meer in NL door allerlei culturen veranderen de namen van de kinderen ook :-)

      Verwijderen
  3. Toffe creatie en altijd mooi als er de naam op staat,hé!Ik heb het nog niet gemaakt,die nestel ogen houden me nog een beetje tegen ;-) en jou idee om een koordstopper te gebruiken ga ik in het boek op een Post it noteren.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De nestelogen is nog wel een ding, maar als je de gebruiksaanwijzing volgt lukt het meestal vlot, gewoon proberen!
      Staat ook in het boek dat je een koordstopper kunt gebruiken :-)

      Verwijderen

Bedankt voor je berichtje, altijd leuk om te lezen!!