dinsdag 27 oktober 2015

Give away


Een paar weken geleden gaf ik aan dat er een give away aan zat te komen en nu is het eindelijk zover.
Had het idee om allerlei dingen zelf te maken hiervoor maar door tijdgebrek is dat niet gelukt.
Heb 2 pakketjes gemaakt waar je kans op maakt.


Pakketje 1 bestaat uit:
* 2 baboesjka panelen om kussens te maken zoals deze
* Vlaggenlijn van ongeveer 5 meter
* Zakje met knoopjes
* Notitieboekje
* 4 cadeau zakjes

Pakketje 2 bestaat uit:
* 2 baboesjka panelen om kussens van te maken zoals deze
* 2 stofjes van ongeveer 45/50 bij 1.40
* zakje met knoopjes
* Notitieboekje
* 4 cadeau zakjes

Wil je kans maken op 1 van deze pakketjes, word volger hier of op bloglovin en laat een reactie achter welk pakketje je voorkeur heeft.
Een link op je blog zou leuk zijn maar hoeft niet, je hebt dan wel meer kans want dan gaat je naam 2x in het bakje
Je kunt meedoen tot en met zondag 1 november, op maandag 2 november maak ik de winnaar bekend.


13 opmerkingen:

  1. Volger ben ik al een tijdje en ik doe super graag mee voor pakketje nummer 2 maar ik begrijp goed als je niet naar België zou versturen,hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Diane,

    Wat een leuke give away, daar ga je vast iemand blij mee maken! Ik doe niet mee hoor, heb nog materialen genoeg in huis ;-)
    Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk! Ik ga toch ook voor het 2de pakketje...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke give away weer. Ik doe graag mee voor het eerste pakketje en ga heeeel hard duimen want die vlaggenlijn kunnen wij in november goed gebruiken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk ik doe graag mee voor pakketje nummer 1. Zo'n kussen wil ik wel naaien :) En de slinger is leuk voor op m'n naaikamer. Die is nog een beetje saai namelijk. De kadozakjes zijn ook leuk zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk, ik doe graag mee... Pakketje 2 zou heel welkom zijn... (1 is ook niet mis hoor hihihihi)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke give away! Ik schuif graag aan in de rij voor pakketje 2! Liefs Anne-Co

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke give away Diane! Ik doe niet mee om overduidelijke redenen. Heel veel success ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke actie. Ik moest even bijeen op alle blogs na mijn vakantie. Ik doe graag mee voor nummer 2.

    Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje, altijd leuk om te lezen!!