donderdag 31 december 2015

Einde 2015

Zoals velen van jullie blik ik ook even terug op het afgelopen jaar.
Het was een jaar wat gewoon voorbij is gegaan zonder gelukkig nare dingen.
Creatief maakte ik aardig wat opdrachtjes en werd er gehaakt en werden er een paar kledingstukken genaaid.
Ook deed ik mee aan de sew along van zo geknipt deel 2 en de quilt cursus van sew natural.
De quilt is nog niet af maar dat gaat de komende maanden zeker lukken.

Dit zijn maar een paar dingen die er gemaakt zijn.
Voor het komende jaar wil ik proberen om iedere maand een kledingstuk te naaien het zij voor mezelf of voor dochter lief.
Zal ik minder stoffen gaan kopen want mijn hobbyruimte puilt uit of het moet voor een opdrachtje zijn dat ik iets niet heb.
Ook zal ik blijven haken en breien iets wat ik vooral in de avond fijn vind.

Wil mijn volgers bedanken voor de leuke berichtjes altijd fijn om te lezen en ik hoop in het nieuwe jaar weer inspiratie genoeg te hebben om te bloggen zodat jullie mij blijven volgen.
Allemaal een fijne avond en tot in het nieuwe jaar.

10 opmerkingen:

  1. Leuk om te zien wat er allemaal gemaakt is in 2015. Erg leuk en altijd leuk om je berichten te lezen. Heel veel goeds, gezondheid en creativiteit voor jou en je gezin in 2016!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toffe dingen gemaakt.En ik kijk er naar uit om jouw creaties ook dit jaar te kunnen bekijken ;) De beste wensen voor 2016 met een goede gezondheid en veel creativiteit.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoop dat het dit jaar ook eens wat kleding voor mezelf van onder de naaimachine komt!!
      Voor jou en je kinderen ook een goed 2016!!

      Verwijderen
  3. Mooie projecten heb je afgelopen jaar gemaakt. Ik wens je een gezond, gelukkig en creatief 2016 toe.

    Groeten Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk om je blog te lezen!
    En weer mooi dingen gemaakt voor jezelf of voor anderen blij te maken!
    het beste toegewenst en een creatief jaar!
    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje, altijd leuk om te lezen!!