zondag 24 januari 2016

Stickers gemaakt

Vandaag een regenachtige dag hier dus mijn nieuwe speeltje gepakt en wat stickers gemaakt.
Als eerste heb ik er een paar gemaakt voor mijn cameo, ziet er gelijk een stuk vrolijker uit dan zo'n wit apparaat.
Hou erg van vlinders vandaar dat ik deze eerst maakte en daarna de grotere sticker, dat was nog wel even wat gepriegel maar het is gelukt.
Voor de binnenkant wilde ik graag een tekst proberen, oef daar had ik toch wel wat moeite mee omdat het vrij dunne lijnen zijn maar ook deze is uiteindelijk goed gelukt, daarbij nog 2 vlinders en klaar.
Ben tevreden over het eindresultaat.
Had de smaak te pakken dus nog een paar gemaakt gewoon van plaatjes en teksten die ik leuk vind.

Kreeg bij de cameo ook een startpakket van vinyl, flex en flock dus hier even mee geoefend, heb inmiddels ook al wat andere kleuren besteld en op marktplaats kon ik voor een leuk prijsje en pakket over nemen met vinyl,flock een (reserve) pelhaak, etspasta (lijkt me ook zo leuk om te doen), extra mesje, sketchpennen en nog wat dingen.

Uit flex maakte ik een afbeelding van een bus leuk voor op een t-shirtje, dit ging ook heel makkelijk.
Verder is het nog wat zoeken naar hoe je dingen moet maken bijvoorbeeld in meerdere kleuren, gelukkig hebben we google en een aantal blogs waar ook goede tips op staan.
Zoals hier en hier en zelf gewoon proberen dan merk je gelijk wat er fout gaat.

Het klussen aan het kamertje ligt stil want mijn man ligt op bed met waarschijnlijk een hernia en dat gaat wel even duren volgens de dokter.



9 opmerkingen:

  1. Wat een geweldige machine is het, je hebt prachtige dingen 'gecameod' 😉.
    Wens je man sterkte de komende tijd, dat is heel pijnlijk en een langdurig proces.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ben echt blij ermee!
      Hij moet nog ruim 1,5 week volhouden eer er een MRI gemaakt kan worden en dan nog een week eer de uitslag komt....pff gelukkig heeft hij nu goede pijnstillers!

      Verwijderen
  2. Leuk dat oefenen. Succes het zal steeds beter gaan.en beterschap voor je man

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel beterschap voor je man,weet uit ervaring dat het pijnlijk kan zijn...Leuk gedaan met de tekst en de vlinders.Daar kan je nog heel veel leuke dingen mee gaan doen.Hier gaat dat bij dromen blijven ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hij heeft nu eindelijk goede pijnstillers!
      Heb zelf ruim 2 jaar van de cameo gedroomd en uiteindelijk toch gekocht;-)dus je weet maar nooit!

      Verwijderen
  4. leuk je teksten,wat een prachtig speeltje zeg!
    het beste met je man!
    en sukses verder!
    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg leuk geworden! Veel Cameo plezier verder en sterkte voor je man. Hoop dat hij gauw weer iets kan.
    Liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lijkt me erg leuk zo'n cameo. Ben nog aan het uitzoeken wat de mogelijkheden allemaal zijn etc.etc.etc. Maar als ik dit zo zie dan begint het nog meer te kriebelen!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje, altijd leuk om te lezen!!