woensdag 2 maart 2016

Cadeaudoosjes gemaakt

Tussen alle drukte door nog even wat tijd gevonden om wat cadeaudoosjes te maken met de cameo.
Had nog aardig wat stevig papier en karton liggen van toen ik veel kaarten maakte en met de kinderen nog knutselde dus dat kwam goed uit want ik wil eerst eens wat ruimte maken en dus de dingen gebruiken die ik in huis heb.
Na wat filmpjes op internet te hebben bekeken hoe het precies werkt ging ik aan de slag en het lukte wonderwel goed.
Sommige doosjes heb ik zelfs vergroot omdat daar dan toch beter een cadeautje in past.
Dit is eigenlijk een enveloppen doos, deze iets vergroot zodat er een labeldoekje, slabje, rompertje of zoiets in past.
Dit is een kleiner en hoger doosje met een uitgesneden hart, hier werd een zilveren stukje karton geplakt, vind 'm heel leuk geworden en deze ga ik ook nog iets groter maken.
Deze doos vond ik echt heel leuk om te maken, was alleen wat aan het worstelen met de papieren strik want deze bleef niet goed zitten uiteindelijk wel gelukt door het met een eyelet vast te zetten aan de band die erom heen zit.

Deze venster doos is ook weer groter dan het origineel, de meeste doosjes kun je heel makkelijk groter maken en dan snijden.
Na een middagje snijden en in de avond plakken was dit het resultaat.
Voor een paar doosjes heb ik al een bestemming ben benieuwd hoe de ontvangers ze zullen vinden.
Ben nog steeds blij dat ik de cameo heb gekocht, het is een apparaat waar zoveel mogelijkheden op zitten.
Het volgende wat ik ga proberen zijn kaarten maken een oude hobby die hierdoor ook weer opgepakt gaat worden..........en ik kom al tijd tekort :-)


8 opmerkingen:

  1. Wauw, die kun je zo in een winkel verkopen, mooi gemaakt zeg! Ik weet heel zeker dat de ontvangers daar erg blij mee zullen zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ben er nog een beetje mee aan het oefenen maar het lukt aardig!

      Verwijderen
  2. Amai wat een toffe dozen zeg!Daar alleen al zou je een pakje willen krijgen van jou ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel, ze zijn ook leuk om te maken (dit zijn nog test doosjes)

      Verwijderen
  3. Wat een leuke dozen zijn dit en dat met de cameo. Leuke toepassing.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk! En sommige papieren hiervan heb ik ook :).
    Ik snijd bijna nooit iets van papier, maar nu doe ik toch weer inspiratie op

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje, altijd leuk om te lezen!!