vrijdag 11 maart 2016

Gekregen voor mijn verjaardag

De afgelopen week hebben we wat problemen met het internet dan weer wel dan weer niet.
Grijp mijn kans nu maar want hij doet het nu :-)
Vorige week was ik jarig, we hebben dit niet echt gevierd omdat mijn man nog steeds heel veel last heeft van zijn hernia en niet lang kan opzitten en dus nog veel op bed moet liggen, heel jammer allemaal dat het zolang duurt ( inmiddels zijn we 9 weken verder ).
Toch had mijn lieve man een verassing voor mij een hele grote bos rode rozen met 1 witte voor het komende jaar, de bos staat inmiddels al 10 dagen op de kast mooi te zijn dus ik geniet hier nog steeds iedere dag van.
Ook had hij nog een ander cadeautje een mooi boek Hollands welgaren haakmomenten en breigeluk van Maaike van Koert in samenwerking met het blad Landleven, ook al haak en brei je niet dan is het een genot om door te kijken en te genieten van al die mooie foto's.

Van de kinderen heb ik geld gekregen om iets leuks te kopen, binnenkort ga ik met onze dochter naar Ikea dus wie weet zie ik daar iets waar ik het aan kan besteden.
Had eerder ook nog wat geld gekregen en daar heb ik het boek 200 jurken van Evelien Cabie van gekocht.

Je kunt met dit boek  jurken  maken en daarbij kiezen uit verschillende mogelijkheden zoals andere mouwen, kraagje etc.
Ook staat er advies in wat voor jurk het beste past bij je figuur, heb zelf een grotere maat en dat is toch wel lastig soms misschien dat het met dit boek wel lukt om een leuke goed zittende jurk te maken.
Dochter lief is gek op jurkjes dus die is al aan het uitzoeken welke ze graag gemaakt wil hebben dus zal de eerste wel voor haar zijn.

Ben gek om dit soort boeken waar mooie patronen in staan en ook goed uitgelegd met mooie foto's en beschrijvingen daar krijg je inspiratie van om zelf aan de slag te gaan, dus als het hier weer een beetje rustiger is ga ik er zeker mee aan de gang.

                         


4 opmerkingen:

  1. Nog gefeliciteerd met je verjaardag !
    Mooie cadeau's gehad zeg,vooral die mooie rozen!!
    Leuk boek die met die jurken goede tip voor mijn verjaardag!
    het beste met je man!
    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat met je verjaardag!Hoe mooi die rozen en lief van je man om dat toch te regelen ;) Oh fijn naar de Ikea en succes met het uitzoeken van het ideale patroon voor je zelf.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog gefeliciteerd met je verjaardag!! Wat een prachtige bloemen heb je gekregen en super dat ze zo lang mooi blijven! Dat boek heb ik ook op het oog, lijkt me heel leuk. Ik ben benieuwd welke jurk en voor wie de eerste gaat worden! Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog van harte proficiat!
    Die boeken zijn echt prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje, altijd leuk om te lezen!!