maandag 25 april 2016

Gemaakte kaartjes en labels

Het weekend wat kaartjes en labels gemaakt met de cameo.
Als eerste werden er wat labels gemaakt die aan een cadeautje kunnen worden gedaan, had deze nodig om aan een cadeautje te bevestigen wat verstuurd werd maar dat komt in een volgende blog want de ontvangster krijgt dit pas op een baby shower in mei...
Heb verschillende kleuren roze gebruikt, op de achterkant kun je wat schrijven.


Voor een kennis van ons die vandaag naar het ziekenhuis moet voor chemo werd een pop up bloemenkaartje gemaakt, gewoon om te laten weten dat we in gedachten bij haar zijn tijdens deze zware periode.


Verder een felicitatie kaartje voor de broer en schoonzus van vrienden van ons in Thailand die voor de eerste keer ouders zijn geworden van een zoontje, daar werd ook nog een cadeautje voor gemaakt maar dit is nog onderweg dus dat word ook nog vervolgd.....want zij lezen mijn blog.


Voor onze vrienden nog een tulpen kaartje, zij is Thaise en gek van tulpen etc.


Meestal komen zij in deze tijd van het jaar naar Nederland voor familiebezoek ( nu pas in juli/augustus ) dan brengen ze gelijk een bezoekje aan de bloemenvelden die op dit moment zo mooi bloeien ze zal het met een kaartje moeten doen en foto's die ik van de week even ga maken.







7 opmerkingen:

  1. Weer heel erg leuk gemaakt! Geloof dat ik die Cameo maar wat hoger op mijn wensenlijstje ga zetten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is echt een geweldig apparaat heb er nog geen seconde spijt van gehad dat ik 'm gekocht heb;-)

      Verwijderen
    2. Ok, ik ben om :-) Heb dit weekend 1 besteld...zit nu op levering te wachten en aan het kijken wat ik er verder nog bij nodig heb...

      Verwijderen

Bedankt voor je berichtje, altijd leuk om te lezen!!