donderdag 19 mei 2016

Boxkleed Jill

Een paar weken geleden werd er een boxkleed gemaakt voor een baby shower.
Een cadeau van een zus aan haar zwangere zus, de stoffen werden uitgekozen en ik ging aan de gang.
Alles ging voorspoedig en ruim voor de datum van de baby shower (14 mei) was het boxkleed klaar.
Dit kleed werd ook weer mooi doorgestikt en voorzien van een rand en strikbanden zodat het mooi blijft liggen.


Voor de achterkant werd de mooie vogel/vlinderstof gebruikt in de witte variant, dit blijft toch 1 van mijn favoriete stoffen om in boxkleden te verwerken en van veel mensen die een kleed willen laten maken ook.

Als bedankje een rammel giraffe erbij van een restje stof.


Alles weer mooi ingepakt, aan het cadeautje een label welke ik hier liet zien daar kon de geefster nog wat opzetten.
Had nog een paar andere labels met de cameo gemaakt met een naaimachine erop en de tekst Handmade by Dianez, staat toch leuk aan een cadeautje.
De opdrachtgeefster vond het heel mooi geworden allemaal, dus ik hoop dat haar zus er ook blij mee is en dat de kleine er straks lekker op kan liggen spelen.

Het maken van boxkleden blijft toch 1 van mijn favoriete dingen om te doen, uit een stapeltje stofjes iets te maken voor iemand die daar dan toch heel blij van word ;-)
Inmiddels ben ik alweer bezig met de volgende........dus word vervolgd.


Stoffen boxkleed : onlinestoffen
Eigen ontwerp boxkleed
Patroon rammelgiraffe : Liesellove

6 opmerkingen:

  1. Het is weer een hele mooie! Frisse kleurtjes, een hele leuke stoffencombinatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi geworden zeg!
    En prachtige kleuren roze bij elkaar!
    Je hoeft niet te raden wat het word?ha ha
    Sukses met de andere box kleed!
    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel werk volgens mij zo'n boxkleed maken.Is dat niet zwaar om te hanteren als je aan het naaien bent?Leuke kleurencombinatie trouwens en die giraffe is tof om te maken,hé!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is een aardig klusje en het doorstikken is zwaar maar ondertussen heb ik er al een aantal gemaakt dus dat gaat al makkelijker :-) De giraffe blijft leuk om te maken en te geven!

      Verwijderen
  4. Mooi kleed. De stoffen combineren erg leuk samen.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje, altijd leuk om te lezen!!