vrijdag 17 juni 2016

Boxkleed Willemijn

In mijn vorige blog schreef ik al dat ik nog een boxkleed gemaakt had, deze ging even tussen door omdat de baby al snel zou komen, ( eind juni)
Dus heen en weer mailen met foto's van stoffen zodat ik gelijk aan de gang kon.
Deze stoffen werden het uiteindelijk, met dit als eindresultaat voor de voorkant.


Voor de achterkant werd de lichtroze vogel/vlinderstof gebruikt.
Aan dit kleed werden geen strikbanden en een rand genaaid dus wat sneller klaar.
Als cadeautje een rammelgiraffe van nog een restje lichtroze met een wit bloemetje.
Alles mooi ingepakt en naar het postkantoor, ruim op tijd gelukkig.....
De ontvangster is er zeer blij mee, hoop dat hun dochtertje hier straks of misschien nu al lekker op kan liggen en spelen.


Nu gaat de naaimachine even naar de winkel voor een service beurt want hij begint nu toch wat meer herrie te maken, heb 'm inmiddels een jaar dus dat mag dan ook wel.
Nu even tijd om wat patronen over te nemen en te knippen zodat die dan gelijk weer gemaakt kunnen worden zodra mijn machine weer terug is ;-)






Patroon boxkleed : eigen ontwerp
Stoffen boxkleed : online stoffen, herbert textilles
Patroon giraffe : Liesellove

5 opmerkingen:

  1. Weeral een mooie versie gemaakt zeg!Groot gelijk om je machine op controle te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig geworden zeg!
    op zijn tijd heb je naaimachine een beurtje nodig,alleen baal ik altijd dat het zoveel kost!
    Maar je kan er dan wel weer tegen!
    sukses verder!groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi kleed. Mijn machine kan ik na 1,5 week gelukkig weer halen. Die mis je dan echt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kleed weer! Lekker fleurig, heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een snoepje van een boxkleed. Echt een super combinatie van vrolijke stofjes!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje, altijd leuk om te lezen!!