dinsdag 19 juli 2016

Voor Juliëtte

In mijn vorige bericht schreef ik over een gehaakte hartjes dekentje wat ik eerder moest opsturen dan verwacht omdat het kindje zich ruim 10 weken te vroeg aandiende.
Heb bericht gekregen van de ouders dat het heel goed gaat met Juliëtte dus nu laat ik de rest van het pakket zien wat er voor haar gemaakt werd.
Een boxkleed in roze en grijze tinten met een roze rand en strikbanden.
Voor de achterkant werd gekozen voor een witte stof met een heel klein roze bloemetje.

Er werd van dezelfde stoffen een naamkussen gemaakt van 40 x 60, dit had ik nog niet eerder gemaakt dus dat was even een uitdaging, het geheel is afgewerkt met eer roze pipping welke dezelfde kleur is als de rand om het boxkleed.
Aan de boven en onderkant van de naam werd een pippingbandje met kant tussen uit gestikt.
Voor de achterkant werd dezelfde stof gebruikt als die van de achterkant van het boxkleed.

Ook werden er 6 kussenhoesjes gemaakt in dezelfde lijn voor op de bank, ook hier weer de roze pipping rondom.
Voor de achterkant werd een grijze variant van de witte stof gebruikt.
Dit is toch wat minder besmettelijk dan een witte achterkant zeker als het op een bank ligt.

Ook werd er nog een naamslinger gemaakt van stoffen met de roze tinten die in het boxkleed , naamkussen en de kussenhoesjes werden verwerkt.
De slinger even voor ons raam gehangen want dat heeft dezelfde afmeting als dat van hen.

Al met al een heel fleurig geheel geworden, gelukkig had ik alles af toen ik het bericht kreeg dat Juliëtte geboren was dus dat kon gelijk allemaal op de post, natuurlijk mooi ingepakt.
Als cadeautje had ik ook nog een rammelgiraffe gemaakt maar de foto kan ik nergens meer vinden.

Tot slot nog even een foto die ik heb gekregen van de ouders met een reactie.


Hallo Diane, Juliette doet het op dit moment super goed en ligt niet meer op de IC maar op high care, ze ligt nu ook in een wiegje en daar hebben we dit mooie dekentje natuurlijk direct ingelegd! Iedereen is razend enthousiast over het mooie dekentje en er komen zelfs verpleegkundigen van andere afdelingen kijken omdat er over gepraat wordt! We zijn er dus echt super blij mee!  Nogmaals bedankt!! Liefs,
Dennis, Karoline en vooral Juliëtte!


Toen ik dit lieve berichtje kreeg moest ik toch wel even blozen, ben vooral heel blij dat het goed gaat met Juliëtte en dat ze het zo goed doet dat ze binnenkort naar huis mag.
Wens Dennis, Karoline heel veel liefde, geluk en gezondheid toe samen met de kleine Juliëtte!!

                            
                         


Boxkleed , naamkussen, vlaggenlijn : eigen ontwerp
Stoffen : Rijs textilles , onlinestoffen en eigen voorraad.
Patroon hartjes dekentje : Angels handmade



4 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig mooi pakket! Die deken is zo mooi, het verbaast met niets dat daarover gepraat wordt!! Fijn dat Juliette het goed maakt 👍

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een fijne complimenten!
    Helemaal logisch, het ziet er stuk voor stuk prachtig uit!!
    Petje af!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi gemaakt mam! <3
    Een mooier compliment kan je niet krijgen
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie werkjes zeg!
    Ziet er super uit en zo'n reactie is helemaal leuk toch!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje, altijd leuk om te lezen!!