zaterdag 8 oktober 2016

Gehaakt dekentje in groen tinten met wit

De afgelopen weken in de avond uren een dekentje gehaakt in verschillende groen tinten en wit.
Het blok vond ik op internet en was onderdeel van de scheepjes cal van 2014, zie hier het patroon van het betreffende blok.
Het dekentje heeft een afmeting van 90 x 90 , het kan dus in een ledikantje etc gebruikt worden.
Het dekentje werd aan elkaar gehaakt met wit, rond het dekentje nog een aantal toeren vasten in wit en groen en klaar.
Haakte het met haaknaald 3,5 en rio katoen wat ik nog in voorraad had.

Het volgende haakproject is ook al in de maak dat word een mobiel voor boven de box.
Kreeg er een tijdje geleden 1 van iemand met de vraag of ik er wat mee kon anders ging het naar de kringloop, had al eens wat voorbij zien komen op internet dus de mobiel meegenomen om er ooit iets mee te doen.
Ben al een aardig eindje op weg maar dat zien jullie de volgende keer...

Loop een beetje achter met bloggen misschien toch maar een instagram account aanmaken werkt denk ik toch wat sneller en dan af en toe een uitgebreider blogberichtje maken.


Patroon dekentje : Scheepjes CAL 2014
Katoen : Rio uit eigen voorraad

11 opmerkingen:

  1. Prachtig is je deken geworden een heel werk,
    leuk je volgende project!
    Ik doe niet mee met istagram..en wat geeft het dat je blog bericht wat later komt en dan moet je 2 dingen bijhouden!
    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haken doe ik altijd in de avond voor de tv en voor je het weet heb je weer een blok af!

      Verwijderen
  2. Toffe kleurencombinatie heb je gekozen.Fijn dat je nu ook op Instagram bent!Ben benieuwd naar het volgende project.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! Vind instagram wel makkelijk om even snel iets te laten zien ;-)

      Verwijderen
  3. Mooie deken. Leuke kleuren. Ik vind de wijze waarop je de vierkanten aan elkaar hebt bevestigd erg mooi. Instagram doe ik niet aan mee. Dan maar wat later blogberichten lezen. Heeft toch meer, dan losse foto's die voorbij vliegen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! Haak de vierkanten met vasten aan elkaar dit vind ik meestal het mooiste!

      Verwijderen
  4. Wat een mooie deken is het. Zulke mooie kleuren en zo mooi met wit overal rondom, zo komen die mooie kleuren nog beter tot z'n recht.
    Ik zag je op Instagram verschijnen, leuk! Dat achterlopen met bloggen ken ik. Hele drukke periode achter de rug dus dan is Instagram een uitkomst voor mij.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! Vind het ook makkelijk instagram vooral als je weinig tijd hebt dan kun je toch iets laten zien waar je mee bezig bent!

      Verwijderen
  5. Ook al zo mooi gemaakt. Ik zit ook op instagram maar plaats er tot nu toe bijna niets.....maar mijn blog ligt ook al een tijdje stil terwijl ik wel dingen heb gemaakt dus dat snap ik heel goed. Ik vind het altijd ook erg leuk om het verhaal bij de foto's te lezen.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje, altijd leuk om te lezen!!