zaterdag 17 december 2016

Kerstpotjes, kerstsfeer en sterrendekentje

Vorige week begonnen met de kerstversiering in huis net als heel Nederland denk ik zo.
Met de cameo werden een paar bestanden gemaakt om leuke kerstpotjes met lichtjes te maken.
Bewaar meestal mijn lege potjes van jam etc om van alles in te bewaren maar nu kwamen ze ook goed van pas om deze potjes te maken.
De bestanden kocht ik in de shilhouette cameo store, uitsnijden in vinyl, pellen en je kunt het op het potje plakken. Had nog wat snoertjes liggen die op een batterij gaan deze in de potjes en boven aan het potje een kralen snoertje en klaar is je leuke kerstpotje.
Staat heel gezellig als het donker is en het is super simpel om te maken.

Verder werd op de kast het kerstdorpje neergezet en onze kerstboompjes, we hebben een vrij smalle kamer en dan vind ik een boom al snel te veel ruimte in nemen vandaar deze oplossing en het staat gezellig.

Ook werd er nog een sneeuwpopje op een lichtbal gemaakt, het patroon is van BizzyBeeKlaske en kun je hier kopen, je krijgt 4 verschillende dus je kunt maken welke je leuk vind, de andere maak ik volgend jaar daar heb ik nu geen tijd meer voor.
Vorig jaar haakte ik een sterrendekentje om te proberen, toen het af was kwam het in de mand met kraamcadeautjes in afwachting op een kindje, heb altijd aardig wat in voorraad want soms komt er onverwachts iemand met de vraag heb je dit of dat en dan is het handig dat je wat te kunt laten zien.
Nu is het dekentje ingepakt en onderweg.



3 opmerkingen:

  1. Altijd gezellig al die sfeerplaatjes zo rond de feestdagen. Krijg je weer veel te veel ideetjes van....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel gezellig gedaan. Je hebt al veel gemaakt met je cameo hè.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er gezellig uit!
    leuk om te maken die potjes!
    En je gebruikt je cameo ook weer leuk!
    groetejs Esther

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje, altijd leuk om te lezen!!