zaterdag 31 december 2016

Labeldoekjes, engel gaby een sticker en een overzichtje

En dan is het opeens de laatste dag van het jaar alweer, de afgelopen weken gingen zeer snel voorbij.
Toch werden er op de valreep nog 2 labeldoekjes gemaakt, koos er dit keer voor om een effen stof te gebruiken en een afbeelding van flexfolie te snijden en de naam van flockfolie.
Voor Solveig koos ik een afbeelding van een elfje op een schommel, het pellen was wel even een werkje maar gelukkig ging het allemaal goed.
Voor Lévine een stoere brandweerauto van lichtblauwe flex en donkerblauwe flock.

In de avond werd engel Gaby gehaakt een heel leuk patroon van Marrot design ze was net op tijd klaar voor kerst, heb er al veel leuke reacties op gehad.
In haar handjes een toorts waar een waxinelichtje op batterijen in gaat, staat heel leuk als het aan is in de avond.

Een tijdje terug had ik een sticker voor mijn wasruimte gemaakt, Carla reageerde dat ze het zo leuk vond en op 1 van haar pinterest borden had ze er ook 1 staan, als verrassing maakte ik er 1 voor haar dat kun je lezen op haar blog ik maak het zelf nu echter had ik een fout gemaakt in het woord fold dit had ik met een t gemaakt ipv een d....
Vond het echt heel dom dat ik het niet gezien had ook omdat het een cadeautje was, heb gelijk een nieuwe gemaakt en deze verstuurd, deze zal 1 dezer dagen wel bij haar aankomen.

De knijper is een bestand uit de shilhouette store de letters zelf gedaan en alles uitgesneden met de cameo, ben nog iedere dag blij dat ik vorig jaar dit apparaat heb gekocht!

Tot slot nog een overzichtje van mijn leukste opdrachten van 2016
Het was niet echt druk met opdrachten maar wel een aantal zeer leuke, de mooiste vond ik die voor de kleine Juliëtte die ruim 10 weken te vroeg werd geboren maar waar ik alles al wel voor klaar had.
De ouders waren zo blij met alles en ook in het ziekenhuis werd het gehaakte dekentje volop bewonderd door het personeel en andere ouders.

Een andere is het haken voor muis Jantje, de muis die gehaakt word voor dementerende ouderen, dat zoiets kleins zoveel troost en rust kan geven bij deze mensen doet mij goed en is een doel waar ik me zeer graag ook in het nieuwe jaar voor zal inzetten!

Nog een paar uur dan is het 2017, hoop dat het voor een ieder van jullie een zeer mooi, gezond, liefdevol en creatief jaar mag worden en dat we elkaar hier ook blijven stimuleren om mooie dingen te maken!




8 opmerkingen:

  1. Mooie projecten weer. Fijne jaarwisseling en tot in 2017!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hebt prachtige dingen gemaakt vorig jaar! Ik wens jou, je man en jullie kinderen een gezond, creatief en fantastisch 2017! 🎉

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Voor jullie ook de beste wensen voor 2017! Tot nu toe nog niet aangekomen met de post ;-) maar ik hou je op de hoogte.Wat mooie spullen heb je mogen maken zeg.Hopelijk brengt dit jaar je weer van deze leuke opdrachten.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! Hopelijk komt het nog aan soms duurt het echt heel erg lang!
      Hou me maar op de hoogte en anders maak ik er gewoon nog 1 voor je :-)

      Verwijderen

Bedankt voor je berichtje, altijd leuk om te lezen!!