maandag 30 januari 2017

Leuke post ontvangen, baboesjka kussens, gehaakt kussen

Deze week ontving ik maar liefst 2 leuke pakketjes uit het buitenland.
Als eerste lag er een grote enveloppe uit AustraliĆ« van Els wat leuk vol spanning werd de enveloppe uitgepakt.
Wat  leuk allemaal, een schrift met afbeeldingen van naaimachines, hier ga ik mijn opdrachten en alles wat ik maak in bijhouden.
Ook nog 3 vintage tabbladen waar je patronen in kunt bewaren, hier heb ik patronen in gedaan die ik regelmatig gebruik.
Els maakte ook nog een mooie haaknaalden etui iets wat hier op het lijstje stond maar waar nog tijd voor gevonden werd om te maken want de haaknaalden slingerde overal en nergens en nu zitten ze in een mooie etui šŸ˜ 
Er zat ook nog een mooie kaart in welke nu op mijn prikbord op mijn hobbykamer hangt!
Els bedankt voor deze leuke verrassing ben er zeer blij mee!
Afgelopen zaterdag lag er weer leuke post in de brievenbus dit keer uit BelgiĆ« van Carla zij heeft ook een leuke blog dus neem daar ook eens een kijkje.
In dit pakketje zat een leuk blad met allerlei dingen om te maken en een lief briefje.
Dank je wel Carla ook hier ben ik zeer blij mee!

Op creatief gebied alleen een aantal baboesjka kussens gemaakt zodat er weer een voorraadje is.
In de kleinste werd een rammelschijfje gedaan zodat het een knuffeltje is.
Ze blijven leuk om te maken en te geven, hier word je toch gewoon blij van als je ze zo bij elkaar ziet.

Er werd nog een kussen gehaakt het patroon komt uit het boek Haken & kleur een huis vol geluk, het is eigenlijk een bloemenpoef maar als rond kussen is het ook leuk.

Het staat leuk zo in de stoel bij het hoekje met spullen van dezelfde kleur,

De komende week heb ik nog wat opdrachtjes dus vermaken doe ik me wel.


10 opmerkingen:

  1. Wat fijn van je om het hier te laten zien wat ik je stuurde wat trouwens graag gedaan is.Hier wordt er op zaterdag geen post rond gedaan!Die kussens zijn super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk is je kussen geworden en past prachtig bij je spulletjes!
    Leuk om verwend te worden!
    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een moois heb je gekregen. Mooi kussen zo. Prachtige kleur ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel graag gedaan Diane, ik ben blij dat je het leuk vindt. Altijd spannend!!
    Leuk dat Carla en ik hetzelfde idee hadden om je wat toe te sturen, leuk tijdschrift!
    Het kussen is prachtig, van de kleur alleen al word je vrolijk. De matroesjka's zijn ook heel tof.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje, altijd leuk om te lezen!!