dinsdag 21 februari 2017

Maxi cosi hanger, labeldoekjes en landleven deken

Oeps mijn goede voornemen om iedere week te bloggen is deze maand niet goed gegaan, laatste bericht is alweer van 3 weken geleden.
Heb het erg druk gehad waardoor dit er bij in schiet en een foto op instagram gaat  dan net even sneller.
Voor aan een maxi cosi werd een schaapjes hanger gehaakt met aan de onderkant een houten bijtring.
In het schaapje zit een rammelkraal zodat er ook nog een geluidje uitkomt als het beweegt, het was nog wel even een gedoe om het in elkaar te zetten want dat had ik op een bepaalde manier in mijn hoofd.
Gelukkig was mijn man thuis zodat hij de oplossing kon bieden die in mijn hoofd zat.
Vind 'm erg leuk geworden, deze gaat in de bak voor kraamcadeautjes in afwachting op een kindje die ik er blij mee kan maken!

Verder nog een aantal labeldoekjes en een slab gemaakt, er ligt er al weer een labeldoekje klaar om gemaakt te worden.
Ook 2  lakentjes met een sterrenrand gemaakt, aan de bovenkant afgewerkt met pippingband en aan de onderkant met dezelfde kleur biasband.
Van de blauwe wafelstof word nog een bijpassend dekentje gemaakt hier ben ik mee bezig, moest eerst nog een aantal meter pippingband maken om er tussenuit te stikken.

Op de cameo werden een aantal zwart wit kaarten gemaakt dit is een probeersel wat wel leuk is geworden.
Wilde een kaart maken om bij een bestelling bij te voegen om daar iets leuks op te zetten voor de ontvanger.

Het kaartje met de 2 chihuahua's heb ik voor dochterlief gemaakt, ze vond 'm erg leuk geworden.

Ook werd er aan de landlevenjubileum deken gehaakt daar ben ik al een tijdje mee bezig, had het weg gelegd omdat ik een beetje flauw werd van al die wiebers haken maar goed deze zijn nu allemaal klaar nu alleen nog in elkaar zetten maar dat is nog een aardig klusje.
Ben me nog aan het verdiepen hoe ik het aan elkaar moet zetten dus ben de komende tijd nog wel even zoet.

De komende dagen ga ik verder aan een lente swap die georganiseerd is via instagram deze moet zaterdag de deur uit en er liggen nog een paar dingen daarvoor klaar om gemaakt te worden.





6 opmerkingen:

  1. Weer lekker bezig geweest,
    en mooie dingen gemaakt!
    Super leuk die maxi cosie hanger!
    en ja die deken dat geloof ik..maar als je het af hebt ,heb je ook wat moois!
    genoeg in petto... leuk hoor!
    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer mooie projecten zijn dit. Benieuwd hoe je deken straks eruit zal zien. Wel een flinke klus zo'n deken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heb jij die maxi cosi bekleding ook zelf gemaakt? Met die bussenstof? Volgens mij heb ik al wel eens andere autostoelen bij jou gezien, maar deze herinner ik mij niet. Leuk stofje! (wij hebben dat stofje in tricot en de jongste heeft er een pyjama van).
    Zijn die kaarten met de cameo stickers of is het met zo'n pen gedaan? Leuk!

    groetjes jessie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die maxi cosi heb ik ook zelf bekleed, ga er nog een kap bij maken, het zijn leuke stoffen met de busjes!
      De kaarten heb ik ontworpen met bestanden en uitgeprint en uit gesneden met de cameo.

      Verwijderen
  4. Wat een toffe spullen allemaal!Ik ben fan van de zwart/witte kaartjes.Ben benieuwd naar wat je allemaal in de swap gaat steken ;-) Succes ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel, vind ze ook leuk geworden. Moet nog wel even aan de gang voor de swap, heb ook wat gekocht ervoor. Na 4 maart zal ik het allemaal laten zien!😊

      Verwijderen

Bedankt voor je berichtje, altijd leuk om te lezen!!