zaterdag 8 juli 2017

Nijlpaardjes muziekmobiel

Nog steeds veel internet problemen hier die moeilijk opgelost kunnen worden maar nu werkt het sinds gisteren weer redelijk dus tijd voor een nieuw blogje.
Heb redelijk wat gemaakt de afgelopen tijd gelukkig kon ik dit posten op Instagram en kun je hier bekijken.

Een paar weken geleden kreeg ik een verzoekje of ik een muziekmobiel met nijlpaardjes naar dit patroon van troetels en zo kon maken, vond het gelijk een leuke opdracht dus natuurlijk.
De kleurtjes werden uitgezocht en besteld en ik kon aan de gang.
De nijlpaardjes zijn gehaakt met catona van scheepjes op naald 3 dat gaf voor mij het beste resultaat.
In het midden een ster waar ik nog een kraal met handmade with love op gemaakt heb.
Het is wel even een ding om alles mooi in elkaar te zetten omdat het erg klein is vooral de pootjes en de oortjes.

Kreeg de kleuren niet zo goed op de foto ivm de zon in de kamer maar ze passen mooi bij elkaar.
In dezelfde kleur nog een aantal kralen omgehaakt want kon geen kralen vinden in deze kleuren en het maakt het geheel mooier af.
Gisteren alles in elkaar gezet en ik vind 'm erg leuk geworden.
Hoop dat de ontvangers er ook blij mee zijn en dat hun kleine meisje er straks met veel plezier naar kan kijken.

Patroon nijlpaardjes  Troetels en zo
Garen : Catona scheepjes
Kralen uit eigen voorraad

3 opmerkingen:

  1. Oh Diane, hij is echt Super leuk geworden. Kan me voorstellen dat dat een heel gepriegel is geweest met die kleine oortjes, maar het resultaat mag er wezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi geworden zeg,
    wat een werk is het maar een mooi resultaat.
    groetjes esther

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje, altijd leuk om te lezen!!